Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8196
Data e postimit: 2023-11-29 17:50:41
Shikime: 383
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 0

Titulli: Përfytyroni sikur keni fituar një çmim të rëndësishëm dhe duhet të mbani një fjalim në ceremoninë e ndarjes së çmimeve. KË do falenderoni dhe PSE?

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Përfytyroni sikur keni fituar një çmim të rëndësishëm dhe duhet të mbani një fjalim në ceremoninë e ndarjes së çmimeve. KË do falenderoni dhe PSE?
Autori: Erisa Janku
Shkolla: Petro Nini Luarasj
Klasa: 11
Qyteti: Tiranë
E-mail: erisajanku5@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

-Dukeni shumë e lumtur.Lexohet në sytë tuaj.Sigurisht,ky është një çmim që as sytë nuk mund ta arrijnë!
-Kur nisa punën time drejt këtij labirinti të panjohur,të pazbuluar, mendova se do të pengohesha me gurin më të vogël.
Kësaj vajze kaq të re, përballë jush,i dukej vetja si ato kumbullat jeshile në degët e pemëve,së ciëave nuk u hidhet asnjë shikim e nuk provohen nga askush.Nuk isha kaq e papjekur jo! Thjesht më duheshin më shumë ditë me diell për të nxjerrë në pah ëmbëlsinë që mbaja brendapërbrenda.
Qeshë e rrethuar nga njerëz që ia kishin mohuar vetes të drejtën e dëshirën për të lavdëruar të tjerët,fillestarët.Tek ata “të tjerët” ishte nënvizuar dhe emri im.M’u lanë në harresë qirinjtë që ndeza në sfidat më të errëta.Ndjenjat kishin avulluar.
Por,kush tjetër përveç asaj kishte çelësin e zemrës sime? Kush tjetër i dëgjonte të bërtiturat e shpirtit tim,kur goja kishte harruar të fliste!
Po! Ti ishe nënë! Ja njerëz! Nëna ime ishte e vetmja që më largoi retë e zymta. U dha ngjyrë çdo gjëje që e kishte kapluar errësira. Më dha dorën e më ngriti në majën e suksesit. I meriton këto fjalë, sepse kurrkush përveç asaj nuk më bëri ta shoh botën me kaq shumë jetë e gjallëri, arritje e lumturi. Duartrokitjet që mora sot, janë vetëm prej teje ma!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Erisa Janku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/P%C3%ABrfytyroni+sikur+keni+fituar+nj%C3%AB+%C3%A7mim+t%C3%AB+r%C3%ABnd%C3%ABsish%C3%ABm+dhe+duhet+t%C3%AB+mbani+nj%C3%AB+fjalim+n%C3%AB+ceremonin%C3%AB+e+ndarjes+s%C3%AB+%C3%A7mimeve.+K%C3%8B+do+falenderoni+dhe+PSE%3F/8196


Vepra te ngjashme
Dialog me sytë e s...
Lloji: Ese filozofike
Dialog me sytë e s...
Lloji: Ese filozofike
Te prisja
Lloji: Poezi meditative-filozofike
U vesha me të zeza hodha shaminë mbi krye u nisa me hapa drejt funeralit tim nga e zeza dhe drit...
"Në mundsh"
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Në mundsh të shikosh natën, Dhe kur je i zhytyr ,në errësirë Vendi është pa dritë dh...
Te shkruajme me ima...
Lloji: Pershkrim
Une kisha vendosur të bëja një udhëtim në hapësirë.Mora të gjitha sendet e nevojshme dhe sig...
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...
museesi im i pare
Lloji: Ese pershkruese
Më kujtohet mësuesi im i parë Isha shumë e njomë kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në ...
Mekati me i madh
Lloji: Ese argumentuese
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në...
Shoqes time
Lloji: Ese argumentuese
Nëse mund të ishi...
Lloji: Ese argumentuese
"Të gjithë janë gjeni, por nëse gjykoni një peshk me aftësinë e tij për të ngjitur një pem...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paq...
"Dritëz H...
Lloji: Poezi personale



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.