Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Liridon Nusa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Atdhe/5017
Vepra te ngjashme
ese kimie
Lloji: Ese pershkruese
…………….Nje kohe lufterash , pergjakjesh, vrasjesh masakrash , lotesh Smund te te shihte s...
Punpoj me perkushti...
Lloji: Ese pershkruese
Ah,moj Kosova ime e dashur.Qka perjetove ti vite e shekuj me radhe nga pushtuese te ndryshem.Zoti i ...
nje vend i afert ng...
Lloji: Ese pershkruese
Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim...
Gjyshi im
Lloji: Ese pershkruese
Gjyshi eshte personi me I dashur dhe më I shtrejti per mua.Që kur isha e vogel kisha shume deshire...
toka
Lloji: Ese pershkruese
ckemi une qe po ju flas jam elsa dhe jam 13 vjece me pelqen te shkruaj tekste te ndryeshme dhe shume...
dit vjeshte
Lloji: Ese pershkruese
Duke folur e duke qeshur papritur filloi nje vetetim nje shi i bukur te gjith te mahnitur flisnim se...
Bardhoshe
Lloji: Ese pershkruese
Ne nje dite te ftohte me debore nje burre ecen me nje shkop ne dore. Disa pulebardha e kalojne burri...
Shoqeria e Vertete
Lloji: Ese pershkruese
Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej a...
Natë, 24 dhjetor!
Lloji: Ese pershkruese
Natë, 24 dhjetor 2016,
Një natë e errët dhe e ftohtë dimri. Ashtu ishte edhe nata në të cil...
Ne Amsterdam
Lloji: Ese pershkruese
Zilja e alarmit ra. U zgjova me pertese dhe e fika. Pas disa sekondash hapa syte dhe sapo pashe vali...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme per nje njeri. Disa njerez thone se dashuria te Ben nje idio...
i pavarur
Lloji: Ese pershkruese
jam e pavarur sa zogu qe fluturon ne kaltersi . jam e pavarur sa era qe fluturon e se kap njeri . e ...
Komentet e fundit!
Emri:
dajana isa
Email:
dajanaisa@email.com
Komenti:
Emri:
gena
Email:
gena@gmail.com
Komenti:
Ese teper e vaket per nje teme kaq te bukur ! Fjale te shume degjuara dhe t perseritura ,Gjynah se qenka dhe ne klase te 10,mund ta kishte bere edhe me te bukur .