Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5742
Data e postimit: 2017-03-30 16:28:53
Shikime: 4427
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Ate nate..

Lloji: Ese pershkruese
Tema: nje romance e ndare me dysh
Autori: fitore lela
Shkolla: medreseja e tiranes
Klasa: 11
Qyteti: vore
E-mail: kim.lela@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ate nate yjet s diten te shkelqenin...Ate nate universi foli me nje gjuhe te panjohur.Ate nate hena u struk ne erresiren e asaj dhimbjeje te heshtur.Ate nate, loti lozi neper faqet e mia dhe u fundos ne pellgun e zi te vrerit.Ate nate,zemra u flak tutje e u gjymtua si asnjehere me pare.Ne mesin e asaj nate ogurzeze,fryma u ndal ,shikimiu verbua nderkohe qe shpirti drejtonte thirrje kah qiellit.Si duket ,britmat e cdo klithme e trishtimit tim ,kishin lene pa fjale qiellin e veshur ne te zeze.Ndonese erresira kishte pllakosur kudo,une te kerkova.Renda pas teje ,shpejtova hapat por s te arrita dot.U mundova ta permbysja realitetin qe po me zinte frymen,por s munda.Tashme ti kishe ikur.Nga ti mbeti aroma qe edhe sot me vjen e gjalle si atehere,mbeti ajo buzeqeshje qe synonte te shkelqente midis lote.Mbeti shpresa e pavdekshme per ta bere boten perseri tonen.Mbeti gjithcka.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     fitore lela - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Ate+nate../5742


Vepra te ngjashme
Hena e MisTerShmE
Lloji: Poezi peizazhi
Humbas cdo nate ne qiellin tim ku mbizoteron i ftohti dhe acari. Peisazhi sa vjen e zbukurohet ...
ndergjgje me katror...
Lloji: Poezi personale
Nate pa me shkruaj ti vet ngjyra tende eshte e zeze nuk ka me te zeze se erresiren tende nate ...
Nje mbremje e qete
Lloji: Ese pershkruese
Ishte dite e diell.ora 6 e mbremjes.Heshtja kishte pushtuar tere vendin.Degjoheshin vetem shushurime...
te dua
Lloji: Poezi dashurie
Te dua te pres Nuk dua te vdes Me yjet e nates Une te pershendes, Kujto eren e malit Kujto er...
Hena
Lloji: Poezi personale
Shumeve u pelqen hena Po mua me ngjan si monedhe magjistare Ku njehere duket plot lajka Nje...
Nena
Lloji: Poezi kolone
Malet me gure, fusha me bar shume, arat me grure, me tutje nje lume. Fshati per karshi me kis...
Frika dhe misteri
Lloji: Ese filozofike
Te duket sikur po humb kontrollin. Ndihesh i rrezikuar, zemra te rreh for dhe shpejt. Edhe perse per...
Sirena te erresires
Lloji: Pershkrim
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te con...
hena
Lloji: Poezi lirike
me tha hena mbreme nata me te rene si ta puthe une yllin yllin ate me te mirin ah yllin sa d...
princesha dhe shkop...
Lloji: Analize letrare
Na ishe nje here j princeshe e bukur dhe e embel me emrin Emiliqe jetonte me mbreti dhe mbretereshen...
dashuri e humbur
Lloji: Poezi personale
Duke vuajtur dora i shkruan pasi loti cdo faqe i prek bashke dhimbja e therret mallkim apo fa...
I vetem ne nje nate...
Lloji: Poezi meditative-filozofike
I vetem ne nje nate dimri I ulur ne kolltukun rreze shtepise Duke ndjekur levizjen e akrepave ...


Komentet e fundit!

Emri: dati
Email: dati_36@hotmail.com
Komenti: bravo
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.