Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7053
Data e postimit: 2020-01-03 19:58:14
Shikime: 13530
Raporto

Likes: 15 Dislikes: 3

Titulli: Autobiografia ime

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pershkruaj veten time
Autori: Emili Capi
Shkolla: Kushtrimi i Lirise
Klasa: 7A
Qyteti: Durres
E-mail: nadacapi@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

AUTOBIOGRAFIA
Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku edhe jetoj për momentin në lagjien 14.
Origjina nga babai është nga Kukësi ,ndërsa nga nëna Skrapari. Jam 1,58 m e gjatë dhe rreth 52 kg.
Flokët i kam ngjyrë gështenjë dhe sytë në ngjyrë kafe të errët. Në moshën 4-vjecare kam vazhduar kopshtin “1 Maji”.
Në moshën 6-vjecare kam nisur shkollën fillore në Greqi ku kam zhvilluar vetëm klasën e parë dhe të dytë.
Pastaj kam ardhur në Shqipëri dhe jam transferuar në shkollën “....” ku po kryej të gjithë 9-vjecaren.
Kam vazhduar kursin e anglishtes përafersisht 2 vjet. Lënda që më pëlqën më tepër është Matematika.
Hobi im është sporti, muzika dhe udhëtimet. Më pëlqen të merrem me sport sepse nëpërmjet tij arrij të mbaj trupin në formën e duhur.
Palestra, sporte të ndryshme si : volejboll, futboll, basketboll, not si edhe vrapi janë ato me te cilat unë angazhohem në kohën e lirë. Më pëlqen stina e verës.
Kam nje karakter jo shumë kompleks.

Jam shumë e shoqërueshme dhe e dashur.
Rrallë i pranoj gabimet, megjithëse nuk para gaboj shpesh.
Në shumicën e rasteve i mendoj mirë gjërat para se të veproj.

Një pjesë të kohës së lirë e shpenzoj edhe duke lundruar në Internet. Më tepër interesohem për informacione mbi dukuri të ndryshme dhe shumë pak merrem me rrjetet sociale. Më pëlqen televizioni. Më pëlqejnë filmat e fundit sidomos ato komedi. Profesioni që unë pëlqej është Stomatologjia. Kam marrë pjesë në evenimente të ndryshme, gjë që ka sjellë pervoja dhe cmime në jetën time.

Megin e kam njohur në klasën e pestë kur u transferova në shkollën “....”.
Kam pasur një miqësi shumë të mirë ndonëse jo shumë shoqe te ngushta por gjithmonë ka pasur mirëkuptim me njera-tjetrën.
Megi ka qegjithmonë ajo vajza që mësonte shumë dhe që I binte kitares.
Nga kalimi I viteve, miqësia jonë është përforcuar.
Kemi mjaft gjëra të përbashkëta, kemi pothuajse të njëjtat hobe. Më të shprehem hapur dhe madje i mendojmë gjërat gjithmonë bashkë.
Më pëlqen karakteri i saj,ndoshta kjo është edhe arsyeja kryesore pse unë e vazhdoj këtë shoqëri me këtë vajzë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Emili Capi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Autobiografia+ime/7053


Vepra te ngjashme
Kush jam une?
Lloji: Ese argumentuese
Unë quhëm Frenci ...., por që të gjithë që më njohin më thërrasin Enco. Jam 15 vjeç dhe nj...
Ajo çfarë më bë...
Lloji: Tekst pershkrues
Mua më pëlqen shumë shkolla,ndonëse është e lodhshme.Sepse ajo di të përgatisë njerëz të ...
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi ...
Miqësia
Lloji: Ese vleresuese
Unë delja e zezë
Lloji: Ese pershkruese
Njerëzit kanë tendencë të shohin dallimet mes njëri-tjetrit duke dashur të diferencojnë njër...
Miqët
Lloji: Ese argumentuese bindese
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri ë...
Vetmitari
Lloji: Tekst filozofik
Më ka qëlluar të rri shpesh vetëm në heshtje.Vetmia më pëlqen.Ajo është për shpirtin si di...

Lloji: Ese argumentuese
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë...
Miqësia
Lloji: Ese pershkruese
MIQËSIA Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kj...
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
Cfare eshte adolesh...
Lloji: Ese argumentuese
Nëse i lëmë me një anë dy vitet e para të jetës adoleshneca është periodë kur ngjajnë ndr...
Letër vetes sime ...
Lloji: Leter
I dashur Kevin ! Po ta shkruaj këtë letër ,duke shpresuar që ta lexosh me vëmendje dhe pa lën...


Komentet e fundit!

Emri: fadil
Email: kot@gmail.com
Komenti: faleminderit shume!
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.