kur hyra ne brendesi te kalase se krujes mu mblodhen ne brendesi shume emocione.ne e dime qe kalaja e krujes ka kaluar shume veshtiresi ne te kaluaren dhe kur e shikon ,te ngrihe ne mendje nje pyetje si ka mundesi qe pas kaq e kaq shume vitesh kjo kala e ka ruajtur madhesjtine e vet.kjo kala ka perballuar tri rrethime nga ushtria osmane dhe kjo nga burreria e heroit tone te dashur Skenderbeut.kur shkova ne kala,dielli ndriconte tronditshem dhe per nje kohe te gjate une qendroja e shtangur,me veshtrimin te ngulur perballe bukurise madheshtore te kalase.S'kisha deshire ta hiqja veshtrimin nga ajo bukuri zanash.kudo mbozoteronte nje melodi e bukur qe sdo ta harroj kurre.kjo eshte kalaja e krujes qe na qendron me afer se kurre!!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
xhenada ada - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/kalaja+e+krujes+/3794
Vepra te ngjashme
Kujtim me i bukur i...
Lloji: Ese pershkruese
Eskurzioni ishte nje dite e mrekullueshme,e paharruar ne jeten time.U nisem nga oborri i shkolles me...
pushimet verore
Lloji: Ese pershkruese
Une pushimet verore i kalova shume mire.Sa i perket kenaqesive pata mjaftueshem.Ajo qe e beri te veq...
agimi
Lloji: Ese pershkruese
agimi i bardh
delne mengjes
me re
te medha
Me re te bukura
dhe ngjyre te hirit
pastaj del...
instrument muzikor ...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe ne kemi nga nje vegel muzikore te preferuar, por ndonjeher behemi konfuz se kush n...
Miqësia
Lloji: Ese pershkruese
MIQËSIA
Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kj...
dashuria e vertet...
Lloji: Ese pershkruese
kjo histori eshte per te gjithe qe kane prane nje mik qe ben gjithcka per te dhe ...
Ate nate..
Lloji: Ese pershkruese
Ate nate yjet s diten te shkelqenin...Ate nate universi foli me nje gjuhe te panjohur.Ate nate hena ...
Bullizmi
Lloji: Ese pershkruese
Une jam nje vajze e cila eshte bullizuar qe ne vitet e para te shkolles, e ne fakt kjo gje ka nisur ...
ese shkolla ime
Lloji: Ese pershkruese
Ne lagjen time,vendi qe ma ndriqoi mendjen time eshte shkolla ime.Asnjehere nuk pertoj qe te shkoj.N...
Gjakmarrja
Lloji: Ese pershkruese
GJAKMARRJA
Gjakmarrja problem, penge e shoqerise tone.
Ajo po per...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
Ese
“Sikur të kisha edhe unë një jetë…”
Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paq...
Shoku/shoqja
Lloji: Ese pershkruese
Shoku im i ngushte i cili u dashurova me te. Ai per te cilin do te jepja jeten. Ai me te cilen kaloj...
Emri:
Syd
Email:
Syd@gmail.com
Komenti:
Mire ne pergjithesi por fjalite nuk jane te shprehura shum bukur dhe nuk e percjellin tek ne emocionin qe ti ke ndjere kur ke pare kalane e krujes 😊