Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2021-03-14 19:54:56
Shikime: 5442
Raporto

Likes: 12 Dislikes: 1

Titulli: Biznesi im

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Biznesi im i së ardhmes
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 12 B
Qyteti: Kukës
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Biznesi im i ëndrrave konsiston në hapjen e një firme farmaceutike.Kjo ide mori formë dhe dëshira për të u përforcua më shumë,duke parë dhe situatën e rëndë të COVID-19.Dhe e gjithë bota është futur në luftë për të gjetur atë vaksinën 100% efektive.Në rradhë të parë ky biznes,ka dhe humanitet brenda.Për shkak se prodhohen barna dhe vaksina jetike për njeriun.Gjithashtu,unë mund të zbatoj njohuritë e marra,në rast se vazhdoj studimet për farmaci.

Ky biznes do hapet pasi të kemi siguruar një kapital të mirë.Sepse të hapësh një firmë farmaceutike është sfidë më vete.Ai do ishte i organizuar me ortakëri,së bashku me vëllanë tim.Në fillim aktivititeti ynë do përqëndrohej vetëm brenda qytetit.Dhe do funksiononte si farmaci e thjeshtë.Sepse buxheti ynë i përbërë nga kursime familjare,është i limituar.Më pas,ajo çka na ngelet në dorë është,mbas hapjes së farmacisë,është që të ofrojmë një shërbim cilësor dhe të shumëllojshëm.Në mënyrë që të bëjmë diferencën.Ne më pas do nisim të prodhojmë barna.Fitimi për 20 vitet e para parashikohet që të jetë rreth 700.000 € .Në rast se plani i biznesit,ecën shkëlqyeshëm,ne do të kalojmë në nivelin tjetër.

Në këtë fazë,planifikoj që 20% të të ardhurave ti shpenzoj,40% ti ruaj,dhe 40% ti investoj. Investimi konsiston në kërkimin e patentave shkencore,rritje e stafit,zgjerimi i aktivitetit dhe hapje e laboratorëve të teknologjisë më të fundit,për të zbuluar barnat e reja,etj.40% tjetër do të ruhet për raste emergjente,të cilat mund të jenë skandalet dhe prishja e imazhit të firmës.

Kur firma farmaceutike të ketë arritur pjekurinë e duhur,ajo do jetë në gjendje të prodhojë medikamente,qetësues,vaksina, etj. Në mënyrë që biznesi ynë farmaceutik të ketë përparësi ndaj të tjerëve,ne do fokusohemi te siguria dhe besueshmëria.Nuk ka rëndësi nëse ofron çmim të lartë ose nuk bën shumë reklamim.Në rast se ndodh një skandal,thyhet qëndrueshmëria e njerëzve,që kishin ndaj kompanisë.Duke marrë parasysh që skepticizmi për vaksinat dhe medikamentet është i lartë,ne do ofrojmë produkte,të cilat plotësojnë çdo parametër.E që është i pranueshëm në çmim,për çdo konsumator.Dhe që ka pak efekte anësore.

Përpos anëve pozitive,biznesi farmaceutik ka dhe vështirësi.Siç janë : kapitali i ulët,konkurenca e pandershme,treg jo shumë i zhvilluar,dhe mundësi sabotimi imazhi nga brenda ose jashtë kompanisë.Pra,rreziku për dështim është prezent.Ama,nëse arrijmë të këmbëngulim,hartojmë një plan serioz dhe të mirëfilltë për zhvillimin e biznesit,dhe duke ofruar risi,mendoj se mund të arrijmë sukses.Çdo gjë që bëhet me pasion,këmbëngulje,largpamë si, arrin të ecë përpara



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Biznesi+im/7632


Vepra te ngjashme
Pasqyra
Lloji: Ese pershkruese
Nje pasqyre e vertete na nihmon ne qe te shohim veten tone ndersa ne nje pasqyre imagjinare ti mund ...
ese kimie
Lloji: Ese pershkruese
…………….Nje kohe lufterash , pergjakjesh, vrasjesh masakrash , lotesh Smund te te shihte s...
SHTEPIA E GJYSHERVE
Lloji: Ese pershkruese
Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar...
ese shkolla ime
Lloji: Ese pershkruese
Ne lagjen time,vendi qe ma ndriqoi mendjen time eshte shkolla ime.Asnjehere nuk pertoj qe te shkoj.N...
VERA
Lloji: Ese pershkruese
"VERA" Vera eshtë një nga stinet më të bukura dhe me ndryshymet e saja natyrore të pa përshkr...
Femijeria ime.
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura....
Shkolla
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq ...
...
Lloji: Ese pershkruese
Gjyshja ime Syte e saj shigjet,duart e saj te arta seq me kan ngjare me kan ngjar...
femijeria
Lloji: Ese pershkruese
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cila...
per babain
Lloji: Ese pershkruese
Isha une ajo qe te dhurava emocjonet e para te qenurit baba.Sot jam un ajo qe nuk do te resht se shk...
Lahuta e malcis
Lloji: Ese pershkruese
Oso kuka ishte djal shkodran. Per sa i perket pamjes se jashtme ai kishte floke te dendur e te zi. M...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.