Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-11-08 13:09:41
Shikime: 3856
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Nëna

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Nënat
Autori: Arbnora Ceka
Shkolla: Gafurr Luma
Klasa: 7C
Qyteti: Kacanik
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nënë!
Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë muaj në bark,dhe dymbëdhjetë vite më ke rregulluar jetën,më ke pastruar,veshur e mësuar,gjithashtu edhe më ke ushyqer me aq mundësi që ke pasur!
E di kjo ese nuk mund të të përshkruaj ty!
Por vetëm desha të të tregoj se sa të dua në realitet!
Kurrë nënë ti smë ke rënduar me fjalë,shpersoj as unë të mos të të kem rënduar!
Edhe po e bëra më fal!
Pa ty shtëpia është boshe,diqka mungon kur ti shkon diku!
Aq shumë të dua sa edhe universi është i vogël për mua!
Je menjëherë e dyta pas Allahut!Shpresoj të të kem ty deri sa të vdes !
Kurrë nënë mos u mërzit! Ngaqë sje vetëm më ke mua dhe familjen pas!
Po të lanë familja dije unë sdo të jem pjesë e tyre,do zhgënjehem nënë!
Por e di as familja e as askush nuk mund të të lë ty përveq burri yt që të la! BABI na la por ti sdo të na lësh!
Për këtë i lutem Zotit që mos të të marrë!
Por Allahu i merr vetëm njerzit e mirë herët! Nuk e di kur do të të marrë ty!
Por herët e vonë do të kujdesem për ty!
Nënë,mjafton ti të jesh mirë!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Arbnora Ceka - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/N%C3%ABna/6546


Vepra te ngjashme
Dashuria per gjyshe...
Lloji: Ese pershkruese
Zemra ime ishte e plot,e bukur dhe e fort por papritmas nje pjes prej saj u zhduk dhe ra ne tok.Rash...
8 vite bashk
Lloji: Ese pershkruese
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Er...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume ...
DETI ADREATIK
Lloji: Ese pershkruese
Deti Adreatik O deti i kalter Me valet e tua Nëra pas tjetres Hiq pa pushu Nëna gjyshe ka a...
Pyelli
Lloji: Ese pershkruese
Ne duhet te kujdesemi sa me shume per pyjet 🌳🌳. Duke mos i prer sepse pyelli eshte oksigjeni...
kalaja e krujes
Lloji: Ese pershkruese
kur hyra ne brendesi te kalase se krujes mu mblodhen ne brendesi shume emocione.ne e dime qe kalaja ...
Ne Amsterdam
Lloji: Ese pershkruese
Zilja e alarmit ra. U zgjova me pertese dhe e fika. Pas disa sekondash hapa syte dhe sapo pashe vali...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena ehhh sa bukur tingellon .Vetm ky emer sa kenaqesi qe te jep....Nje emer plot me tingellim qe pu...
ese kimie
Lloji: Ese pershkruese
…………….Nje kohe lufterash , pergjakjesh, vrasjesh masakrash , lotesh Smund te te shihte s...
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare r...
Njeriu nuk humbet, ...
Lloji: Ese pershkruese
Sami Frasheri ka thene per gjuhen: “Shenja e kombesise eshte gjuha, cdo komb mbahet nga gjuha. Kur...
Kuazimodo dhe Esmer...
Lloji: Ese pershkruese
Esmeralda dhe Kuzimodo,dy personazhe te Hygo-s sa ne kontrast dhe sa ne ngjashmeri per sa i perket b...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.