Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-02-11 18:35:00
Shikime: 5763
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 1

Titulli: Femijeria

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Koha e shkuar
Autori: Xhesika Dedolli
Shkolla: Shaban Collaku
Klasa: 11c
Qyteti: Burrel
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Femijeria ime ka pasur nje subjekt te thjeshte dhe mjaft te zakonshem;nje periudhe e qete, e mbushur me pafajsi, sinqeritet dhe endrra te shumta. Ndoshta duket qesharake por kur isha fare e vogel kisha deshire te behesha princeshe. Sa keq...e zhytur ne ate boten fantastike mendoja se princeshat e kzistonin dhe se nje dite do te mund te behesha edhe une si ato. Keshtu ditet nxitonin te kalonin dhe une nxitoja te rritesha dhe se bashku me mua rriteshin edhe endrrat e mia.Gjithcka behej me serioze dhe reale. Dalengadale une kuptova se ajo bote e magjirave nuk ekzistonte dhe se tashme duhet te perballesha me nje bote sa te bukur aq edhe te eger.Keshtu per tju pershtatur kesaj bote te re ku isha futur endrrat e mia ndryshuan...qenia ime ndryshoi. Per nje moment ndala, veshtrova pas dhe vura re se sa isha rritur...sa kisha ndryshuar. Ajo periudha e pafajsise dhe e sinqeritetit ishte zhdukur per tja lene vendin nje periudhe te mbushur me lumturi, zhgenjime dhe hidherime, por mbi te githa e mbushur me beteja te egra ku une duhet te dal fitimtare ne secilen prej tyre ne menyre qe te nesermen te jem serish i njejti person...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhesika Dedolli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Femijeria/6227


Vepra te ngjashme
Dimri filloi
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova në mengjes si çdo ditë të përhershme.Shkoj me vrap të hapë dritaren,po ç'të shoh?...
pranvera
Lloji: Ese pershkruese
pranvera eshte nje nga stinet me te bukura te vitit.Pranvera nënkupton rizgjimin e qiellit, buzëqe...
kultura ime
Lloji: Ese pershkruese
Kultura tregon indentitetin e një personi..Një njeri i kulturuar është ai njeri që ka dije,që ...
ese kimie
Lloji: Ese pershkruese
…………….Nje kohe lufterash , pergjakjesh, vrasjesh masakrash , lotesh Smund te te shihte s...
"Si e mendoj te ard...
Lloji: Ese pershkruese
Si cdo njeri tjeter edhe une e perfytyroj te ardhmen time me ndryshime masive. Nje te ardhme te rret...
Shpata e Skenderbeu...
Lloji: Ese pershkruese
Te Gjithe e njohim Skenderbeun dhe ndikimit e tij ne Shqiperi. Por lufterat qe ai zhvillonte gjithmo...
Ne Vlore per shpall...
Lloji: Ese pershkruese
Sot eshte data 28 nentor 1912,eshte nje dite e shenuar per te gjithe shqiptaret anembane,qe e kemi p...
miq e shoke
Lloji: Ese pershkruese
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik te ng...
Nëna
Lloji: Ese pershkruese
Nënë! Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë mua...
VITI I RI
Lloji: Ese pershkruese
Festa e viti te ri Festa ime e preferuar eshte njera prej diteve me te festuar ne Bote secili popull...
Jeta prane TV
Lloji: Ese pershkruese
Televizori eshte nje mik shume i mire per te gjithe.Nje mik i kohes se lire,i mbushur me plot progra...
LART NE HORIZONTIN ...
Lloji: Ese pershkruese
Tashme pallati im duket si nje mize dheu qe ketu lart.Jam aq afer me rete sa i prek ato.Me vjen t'i ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.