Data e postimit: 2020-05-06 15:51:41
Shikime: 7014
|
|
Likes:
5
Dislikes:
1
Titulli:
Ese historike
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ese : Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera .
Ne vitet 1913-1916 gjendja e shqiptareve te Kosoves si pjese e Serbise ishte e veshtire . Atyre nuk u lejohej te shkolloheshin ne gjuhen shqipe dhe te botonin libra apo gazeta ne kete gjuhe . Madje nuk u lejohej perdorimi I gjuhes shqipe ne publik . Ndaj tyre ushtrohej dhune dhe presion per te nderruar fene .
Ne kohen e Luftes se Pare Boterore pati nje permiresim te statusit te shqiptareve te kosoves . U lejua shkollimi ne shuhen shqipe dhe perdorimi I flamurit kombetar . Pas Luftes se Pare Boterore , Kosova ishte pjese e MSKS-se e cila kishte nenshkruar nje traktat ku zotohej te respektonte te drejtat e Pakicave . Por me shqiptaret e kosoves kjo gje nuk ndodhi . Ndonese ishin te shumte ne numer , ata nuk u lejuan te formonin njesi administrative me vete , nderkohe qe vazhdoi mohimi I te drejtave te tyre kombetare .
Mohimi I te drejtave kombetare te shqiptareve te kosoves ishte vetem njera ane e politikes serbe . Qellimi I saj ishte te ndryshonte teresisht strukturen etnike . Per kete u hartua plani :
• Shpronesimi
• Kolonizimi I territorit te Kosoves .
Popullsia Shqiptare e Kosoves I rezistoi procesit te kolonizimit . Ata derguan shume peticione e memorandume ne Lidhjen e Kombeve , ku kerkonin te drejtat e tyre Kombetare . Gjithashtu ne Kosove nuk mungoi edhe qendresa me arme kunder politikes se kolonizimit .
Krahinat e Camerise u perfshine ne shtetin Grek . Si pjese e shtetit grek ata duhej te gezonin statusin e minoritetit . Pas mbarimit te Luftes se Pare Boterore Greqia nenshkroi nje marreveshje , ku zotohej te respektonte te drejtat e minoriteteve . Por deri ne vitin 1926 , ajo nuk ua njohu statusin shqiptareve ne Greqi , statusin e minoritetit dhe nuk I respektoi te drejtat e tyre kombetare . Qeveria greke nuk e lejoi ate minoritet te arsimohej ne gjuhen shqipe . Qeveria greke nuk respektoi te drejtat politike te popullsise shqiptare ne Greqi . Si shtetas greke , djemte came duhej te kryenin sherbimin e detyrueshem ushtarak , por nuk lejoheshin te mbanin arme .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Elsika Murrizi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Ese+historike/7259
Vepra te ngjashme
100 vite shtet
Lloji: Ese pershkruese
Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori p...
|
per mesuesen
Lloji: Ese pershkruese
sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e pernd...
|
Vendi imagjinar
Lloji: Ese pershkruese
Sot imagjinata me coi diku larg kesaj bote reale. Nuk mund te konceptoja ku kisha shkuar,kishte shum...
|
Nata
Lloji: Ese pershkruese
Nata ka gjithcka. Henat kane tendencen qe te sjellin pergjigje dhe mesime.
Drita e dites terheq ven...
|
Jeta e kesaj bote s...
Lloji: Ese pershkruese
Jeta e kësaj botë s'është vetëm një kënaqësi mashtruese
Falenderimi i takon Allahun që...
|
kalaja e krujes
Lloji: Ese pershkruese
kur hyra ne brendesi te kalase se krujes mu mblodhen ne brendesi shume emocione.ne e dime qe kalaja ...
|
uji i jetes
Lloji: Ese pershkruese
nje here e nje kohe na ishte nje mbret i cili ishte plakur shume dhe ishte ne prag te vdekjes.ai urd...
|
Lufta ,fataliteti i...
Lloji: Ese pershkruese
Shume vende si dhe vendi yme eshte perballur me lufterat.
Pro a jane lufterat fataliteti i jetes s...
|
Motra
Lloji: Ese pershkruese
Dhe un si gjith te tjeret kam moter.Por une kam moter me nje lidhje te vecante lidhje zemre.Ajo esht...
|
Ese
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga institucionet me te rendesishme ne jete eshte shkolla.Shkolla eshte vater dije,shoqerie dhe ...
|
ngjarjet
Lloji: Ese pershkruese
"Vendlindja"
Ne vendlindjen time shume zogj cicerojne e ne kaltersi shume pllumba fluturojne.O ve...
|
fshati im
Lloji: Ese pershkruese
FSHATI IM
fshti im eshte nje fshat shume i bukur.Ai ka nje ambient freskue...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|