Te kam borxh tere ato vite,muaj,dite pa gjume ne sy qe ndenje mbi mua kur ndihesha e semur.Te kam borxh tere ato moslodhje per kujdesin ndaj meje.Ehh nene,sa emer i shenjt e shtrenjt.Ndoshta gjithqka mund te mblihet ne bote,por jo edhe dashuria,eshte edhe dashuria e nenes,dashuria jote.Jam me fat qe te kam.Ndoshta nuk jam ai femije perfekt qe degjoje eshillat e tua por,kerkoj falje.Ndoshta asnjehere nuk shprehem por,je njeri i vetem tek i cili un gjej strehim e mbeshtetje.
Ahh them ndonjehere,cfare dhimbje kane ata femije qe nuk kane nenat e tyre,askush sdi se c'perjetoje ata,jo! Me te vertet askush nuk di gjendjen shpirterore te tyre!.
E une si femija jot, i them keto fjale te cilat po dalin thelle nga zemra ime.Ti ishe ajo qe me mesove se c'eshte e mira e cfare e keqja,me mesove te dalloj te miren nga e keqja,me mesove te jem nje vajze e sjellshme.Ishe ajo qe kur une u rrezova nga jeta, dashuria,fjalet e tua me bene te ngrihem prape,e te perballoje cdo lloj sfide.Te jam mirenjohese miliona here...
-Dua vetem te kerkoj falje nese ndonjehere kam rene ne kundershtim me fjalet e tua.Dua te te kerkoj falje nese ndonjhere je ndjere e pikelluar per shkakun tim.Ndosht asnjehere nuk do te mund ta kthej mundin te ke bere per mua por, te pakten do te mundohem qe ti nje dite te ndjesh krenare me tet bije.
Te dua o me shtrenjta ime.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!