Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo pyetje te ciles mundohem cdo dite t'i kthej pergjigjen e merituar por jo,ndodh krejt e kunderta.Cdo dite ne vijim perjetoj gjera te reja,disa te bukura e disa jo.Keto gjerat e reja jane thjesht nje turbullim i vizionit qe kemi krijuar per veten.Jemi ne kete bote ku gjithcka na duket e magjepsur.Jetojme me friken se c'do te ndodhe ne te ardhmen e larget apo mos valle tek kjo e ardhme ndikon edhe e shkuara qe kami perjetuar?Duke menduar e gjejme veten ne buze te nje gremine,qe po te hedhim qofte edhe nje hap te vetem do rreshqasim.Jemi duke shkruar cdo dite nga nje faqe te librit te jetes te cilin kur ta mbarojme ndoshta nuk do te dime se cili autor e ka shkruar.Shpesh jeta na duket aq e veshtire saqe nuk shkruajme asgje tek libri i jetes.Ka dite te tjera ku forca dhe guximi per te jetuar jeten e bukur jane rikthyer.Kjo ka rendesi .Nuk ka rendesi se q'thone te tjeret.Ne fund te fundit jeta eshte vetem e imja dhe nuk kam ndermend t'ua le ne dore te tjereve.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!