Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8021
Data e postimit: 2023-01-27 17:50:55
Shikime: 1136
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Personazhi qe me frymezon

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Personazhi qe me frymezon
Autori: privat
Shkolla: privat
Klasa: privat
Qyteti: Privat
E-mail: privat@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Unë kam lexuar librin “I fundmi i Mohikanëve”. Autori që e ka shkruar librin është James Fenimore Cooper. Aty flitet luftrat e shumta që ndërthurin dy fise dhe dy ushtri. Një ndër personazhet më të rëndësishme të atij libri është Unkasi, i cili është personazhi im i parapëlqyer, që do të flas në këtë ese. Ai ka flokë të gjatë e të shpupurishur, ka sy të zinj, tipare të rregullta, është biri i një drejtuesi te fisit të mohakëve dhe trashëgimtari i vetëm i pozitës së babait të tij. Ndërsa nga paraqitja e tij e brendshme, ai është luftëtar i zoti, strateg i mirë, intiligjent, sakrifikues, i guximshëm, i dashur, i dhembshur, i drejtë, zemërbardhë dhe zemërgjerë. Cilësitë e tij si luftëtar dhe strateg i zoti dalin në pah më mirë kur ai ndërton planin për të shpëtuar dy motrat nga fisi armik i Uronëve. Kur Magua, drejtuesi famëkeq i Uronëve do të bëjë Alisën, një nga motrat që flitet në libër, skllaven e tij, Unkasi vrapon drejt tyre me qëllimin që të shpëtojë vajzën e pambrojtur dhe ndeshet me Maguan. Pasi arrin të mposhtë një dyzinë me luftëtarë, nga rradhët e ushtisë së Maguas, i plagosur, gjatë atij dyluftimi heroik, Unkasi nuk mbijeton. Ky është momenti më prekës në libër: kur protagonisti sakrifikon veten për të shpëtuar Alisën. Ai më frymëzon mua me heroizmat e tij. Shpresoj që kur të rritem, unë të zotëroj disa nga karakteristikat që ka Unkasi. Tek ai, më pëlqen fakti, që është gati të sakrifikohet për njerëzit e pafajshëm, të pambrojtur dhe të mirë. Nëse të gjithë njerëzit do të ishin si Unkasi, bota do të ishte një vend mahnitës dhe i mrekullueshëm. Të gjithë këto heroizma, sakrifica dhe aventura marramendëse e mahnitëse, më frymëzojnë të jem një vajzë, e cila lufton për të drejtat e saj dhe dëshiron të ndihmojë njerëzit e varfër e të pafajshëm, që mbështillen nga mirësia. Ky është personazhi im i preferuar, që më frymëzon për të ardhmen që dua të ndërtoj.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     privat - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Personazhi+qe+me+frymezon/8021


Vepra te ngjashme
Paqja
Lloji: Ese pershkruese
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e n...
Paqe
Lloji: Ese argumentuese
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e n...
Gjuha
Lloji: Fabul
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buke...
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...
Heroizmi
Lloji: Ese argumentuese
Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte t...
Lufta e njeriut pë...
Lloji: Ese argumentuese
Çdo qenie njerëzore,e rritur ose në hapat e para të jetës,ka të zhvilluar instiktin primitiv ...
Vëllau im
Lloji: Ese pershkruese
-Vëllau gjëja,qenia më e mirë që mund të ketë dikush.Vëllau,njeriu që më bën të ekzistoj...
"Kush e solli Dorun...
Lloji: Analize letrare
"Kush e solli Doruntinën" është një novelë shumë e njohur e shkruar nga Ismail Kadare.Ajo ka v...
Mekati me i madh
Lloji: Ese argumentuese
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në...
Familja
Lloji: Ese vleresuese
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë ...
Këngët e Milosaos
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Këngët e Milosaos" Autori: Jeronim De Rada Lloji i veprës: Poezi...
"Udhëzona Në Rrug...
Lloji: Poezi meditative-filozofike
"Udhëzona Në Rrugën E Drejtë" Allah tlutna na jep forcë që ti bëjmë ball ,çdo problem...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.