Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3276
Data e postimit: 2014-11-15 15:23:06
Shikime: 6349
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Gezuar 8 Marsin!

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Nena
Autori: Arta Lleshi
Shkolla: "e Re"
Klasa: 9B
Qyteti: Durres
E-mail: lleshiarta@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne. Nene,tani ti po flen e une po te shikoj , je nje engjell mamushe.Ti je qenia e vetme ne menyren tende. Une do doja te kisha marre nga ty vetem 1% te asaj ti je .Nene,un po shkruaj per ty.E di qe nuk jam ajo vajza qe ti do doje qe une te isha,por nene te premtoj se ti 1 dite do te jesh krenare per kete vajze qe ke.Nene,un te detyrohem ty per gjithcka.Me ke mbajtur ne bark per 9-te muaj me rradhe.Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mesin e nates dhe ke sakrifikuar oret e tua te gjumit per tu kujdesur per mua.Ti me ate dashurine tende te embel me ke ushqyer,me ke lare,me ke veshur e zhveshur dhe nuk je lodhur aspak. Ti me ke treguar sekretet e jetes:si te jesh e sjellshme, e dashur apo indiferente. Ti me ke mbeshtetur kaq e kaq here edhe kur te gjithe ishin kundra meje.Me ke falur çdo gabim sikur te mos kishin ndodhur.Ajo ndjesia e perkedheljes tende me mahnit tek pershkon floket e mi, shoqeruar me ate shikimin tend dhe duket sikur thote: "Ah vajza ime, je rritur tashme, rrugen e ben edhe vetem dhe une jam kaq krenare per ty”. Nene,nuk e di a do mund te ta shperblej ndonje dite per te gjitha gjerat qe ke bere per mua.Ahh moj nene,ti je ajo qe sa here vij nga shkolla dhe futem duke qare ne dhome,vjen me nje filxhan caji te nxehte dhe me thua:”Pije kete dhe mos u shqeteso, gjithcka do te kaloje.” Ti je ajo e cila me jep kurajo per gjithcka dhe per cdo gje.E di nene,une prej teje kam marre shum pak gjera,sepse ti je e paarritshme.Prej teje kam marre shume tipare fizike,por un prej teje gjithashtu kam trasheguar guximin,guximin per te arritur qellimet e mira ne kete jete.Per ty un do te shkulja edhe zemren nga vendi,per ty do ktheja permbys gjithe boten,por kjo nuk do mjaftonte per te gjitha gjerat qe ke bere per mua. Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote ,per ty nene,ti qe me dhe jete nga jeta jote,ti qe je si lule pranvere qe me aromen e tende te ben te ndihesh si ne parajse,qe nje perqafim i joti me largon hidherimet ,zemerimet,inatet qe mund ti kem ne zemren time. Ja erdhi 8 Marsi nene! Te lutem festo! Festo per veten tende.Eshte 8 Marsi,dita e nenave.Nene,kjo eshte dita jote.Te uroj lumturi edhe pse ti gjen lumturi ne mesin e familjes sone.Nene,nje buzeqeshje e jotja mua me jep force,force per te vazhduar perpara.Ma,perveq dhurates qe te kam bere per 8 Mars,une po te shkruaj dhe kete leter dhe besoj se do te te pelqenin me shume fjalet e sinqerta qe jane shkruar ne ate leter sesa nje objekt kauquku qe nuk ka asnje vlere.Keto jane fjale qe po me burojne nga thellesia e shpirtit tim,jane ato fjalet qe deshiroja patjeter te ti thoja,te cilat vendosa te ti shkruaj ne kete leter te bardhe.Nene,kam shume per te te shkruar ,por un po e mbyll me kaq,po e mbyll me nje urim.
Gezuar 8 Marsin nena ime e dashur !




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Arta Lleshi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Gezuar+8+Marsin%21/3276


Vepra te ngjashme
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
Nena
Lloji: Ese argumentuese
Nena!!! Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gju...
8 Marsi
Lloji: Poezi dashurie
Nene ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugetim te jetes time,ti je ajo e cila nuk me brak...
Gezuar 8 marsi!
Lloji: Ese pershkruese
Per ty nene! Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere...
Nene
Lloji: Ese vleresuese
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi ...
Nena
Lloji: Ese shpjeguese
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten p...
nena ime
Lloji: Hartim
nene nene sa bukur tingellon. a ka gje ne bote me kaq bukuri, sesa emrin nene emer qe ke ti. ...
Nena Qenia Me E Das...
Lloji: Hartim
Nena ime sa te dua .. je ti ajo qe ma fale buzeqeshjen ne qdo hidherim timin je ti ajo qe ma fale gj...
NENE
Lloji: Ese pershkruese
Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare... Fjalet...
7-8 marsi
Lloji: Tregime per femije
Lea e vogel nuk dinte cfare t ju dhuronte nenes dhe mesueses.)lea:Nene nene nene moj.elena : c ke m...
Thesari im
Lloji: Ese vleresuese
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe f...
Nena ...
Lloji: Ese pershkruese
Ehhh... permend fjalen Nene do te thuash kuptimin e jetes,ardhmerise dhe gjithesise !!!Qendro prane ...


Komentet e fundit!

Emri: Maria Prendi
Email: klarisaxhafa@ymail.com
Komenti: Pse nuk po shkrun noj cun me zor e gjeta ket shume/
  Pergjigju

Emri: Maria Prendi
Email: klarisaxhafa@ymail.com
Komenti: Pse nuk po shkrun noj cun me zor e gjeta ket shume/
  Pergjigju

Emri: kejsi
Email: kejsi@yahoo.com
Komenti: shm bkrrrrr
  Pergjigju

Emri: klarisa
Email: klarisaxhafa@ymail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.