Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8223
Data e postimit: 2024-05-13 12:40:28
Shikime: 383
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Kam rene ne dashuri me shokun e klases

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Jam djale dhe kam ndjenja per shokun e klases
Autori: Rend karderri
Shkolla: Anonim
Klasa: TII
Qyteti: Tirane
E-mail: Smdokaritatregoj@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Une quhem Taqo dhe jam njr fjal 18 vjecar.Kam pasur nje shok prej 8 vitesh dhe kohet e fundit kam rene ne dashuri per te po ai eshte i lidhur me nje kurve.shoku im quhet kevin dhe 8 vitet qe e kam njohur kam dashur ti gus karin ne bythen e tij te lagur.Ai esht kacurrels si ne koke dhe ne bythe prandaj du ti fus karin pyllin e tij te dendur.Por ajo kurva nuk ma len sepse ka gjetur nje varikarse qe ska kar.Sa here qe dalim tek Mon Cheri ai merr te dashuren me vete dhe un rezistoj tja qi ropt.Kevin eshte i imi dhe vetem un e meritoj ti fus karin ne bythe.Keto ditet e fundit po bej plane ta vras kurven dhe ti tregoj kevinit qe vetem ai e meriyon karin tin special.
Prandaj Kevin po te them kthehu te kjo zemer qe te do tltm!!!!!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rend karderri - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Kam+rene+ne+dashuri+me+shokun+e+klases/8223


Vepra te ngjashme
seksi me motren
Lloji: Tregime erotike
isha ne dhome vetem dhe po shihja porno nderkohe qe po i bija mr dore.Mu duk sikur po degjoja hapa n...
Sekreti i Rendit
Lloji: Ese argumentuese bindese
Une jam Rendi nje djale posesiv dhe vizionar per jeten e shthurur seksuale.Por gjerat filluan te ndr...
Seksi me shokun e k...
Lloji: Tregime erotike
Kjo histori me ka ndodhur vjet ne klasë te 9.Isha nej vajzë e qetë e cila mesonte dhe e ngrinte d...
Dashuria ime e pare
Lloji: Tekst informativ
Ishte 2019. Kete histori sia kam treguar kujt e sdo ja tregoj sa te jem gjalle. Prandaj po e shkruaj...
nena
Lloji: Ese argumentuese
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun...
Në errësirën e v...
Lloji: Tregim
It was 6pm. The sun was setting out and it was hiding between mountains. Kejvin was in his room,whil...
Ke qun shok?
Lloji: Ese pershkruese
Un nuk quj shok ate qe kam ni jet qe e kam njoft e nuk me njeh mire.Une quj shok ate qe nuk mshehet ...
Seksi
Lloji: Ese pershkruese
Seksi eshte nje veper e njohur ne dashuri e cila ben fjale per marredhenien e nje cifti ose me shume...
Parku kombetar i Da...
Lloji: Tekst pershkrues
Parku kombetar i Dajtit eshte nje park mjaft i vizikuar nga shqipetaret dhe turistet e huaj.Ai ndo...
Bushi im
Lloji: Ese pershkruese
Bushi im, pra babi im eshte 1 njeri shume i mire dhe per me teper jo se dua te mburrem por mund te t...
shoku-shoqja me e m...
Lloji: Hartim
Siq dihet gjdokush ka shok apo shoqe dhe na shkon dita me ta ne shkoll ne ahenge te ndryshme.JETA es...
Shendritsi i nje er...
Lloji: Ese argumentuese
Po shkruaj me thellesi te zemres,po shkruaj me thellesi te shpirtit por keto fjal qe po i shkruaj be...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.