E ARDHMJA IME
E c'mund te flas une per te ardhmen time,duke ditur se te gjithe na thone se je akoma e vogel dhe do ta ndryshosh opinionin dhe deshira mbase mund te te shuhet.
Vendosa ta nis keshtu esen time sepse te gjithe ndikohemi si nga prinderit tane te cilet duan qe endrra e tyre e mbyllur ne syrtar prej vitesh ta shikojne te realizuar tek pasardhesit e tyre,tek gjysma e tyre me e mire te cilet sakrifikojne per vite me radhe ti ushqejne,ti veshin,ti edukojne dhe ti arsimojnenga ku mund te ngelen te zhgenjyer,sepse ata i kane imapuluar per te zgjedhur nje rruge te cilet ata nuk e kane deshire dhe eshte kthyer ne nje stres per ta.
E gjithe kjo parateze nuk eshte per mua.Tani do te filloj te hartoj mendimet e mia per te ardhmen time ndonse nuk mjaftojne as faqet e nje fletoreje e as librat e nje biblioteke.
Kur kam qene ne nje moshe te vogel me ka rene rrasti te lexoja nje liber shume te bukur i cili me inspiroi shume.Ne ate liber bente fjale per nje vajze e cila kishte nje enderr shume te madhe, te behej doktoreshe,por prinderit e saj nuk donin.Ajo per te realizuar endrren e saj u doli kunder familjes se saj.Ajo u be doktoresha me e mire ne te gjithe Ameriken.
Tani qe po rritem dhe po mendoj per te ardhmen time mendoj se paresore per mua tani eshte mesimi,sepse e ardhmja jone ngjason me nje tullumbace ku mund edhe te mos realizohet, apo te shuhet ajo deshira jone e flakte.Per fatin tim te mire kam 2 prinder te cilet me mbeshtesin ne ate c'ka une kam synim te bej dhe mundohen te me tregojen rrugen e drejte.Une termin''E ARDHMJA IME'' e barazoj me ''SIGURIMI I JETES''.
Nje uragaan mendimesh ka pushtuar koken time ne keto momente.Mendoj ta mbyll me kaq sepse mund te me jepet rasti te shkruuaj prap per te ardhmen time.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!