Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7537
Data e postimit: 2021-01-26 18:09:48
Shikime: 8518
Raporto

Likes: 15 Dislikes: 7

Titulli: Jam krenar per ty Shqiperia ime

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Vlerat e Shqiperise
Autori: Une
Shkolla: Isa Boletini
Klasa: 8a
Qyteti: Tirane
E-mail: hiiiiiiiiiiii@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i bukur ne bote. Gjithashtu gjuha shqipe eshte nje nder gjuhet me te veshtira per t’u mesuar . Jo vetem ne Shqiperi ka te famshem shqipetare por ne mbare boten ka shume te famshem shqipetare te cilet e nderojne dhe e perfaqesojne Shqiperine ne menyren me te mire . Edhe pse vend i vogel Shqiperia ka shume njohje ne bote .
Shqiperia ne bote njihet dhe per historine e saj . Nje nder trimat e shqiperise ishte dhe Gjergj Kastrioti . Ai ka qene nje nder luftetaret me te mire ne Shqiperi . Ai jo vetem Shqiperine por edhe vende te tjera te Europes i ka shpetuar nga Perandoria Osmane.Ka shume shkrimtare te njohur shqipetare . disa prej tyre jane : Gjergj Fishta,Naim Frashëri,Fan Noli,Sami Frashëri,Migjeni,Ismail Kadare. Ai qe me ben me shume krenare per Shqiperine eshte Ismail Kadare veprat e se cilit jane perkthyer ne 45 gjuhe te ndryshme. Jo vetem ky i fundit por te gjithe skrimtaret e tjere me bejne te ndihem krenare per Shqiperine .
Siq e permenda dhe lart flamuri shqipetar eshte konsideruar si flamuri me i bukur ne bote. Si ka mundesi qe ne mbare boten, ne gjithe ato shtete te medha ,Shqiperia u konsiderua qe ka flamurin me te bukur ne bote ? Epo kete e kupton vetem nese je Shqipetar sepse shume shtete te tjera e mendojne se Shqiperia ai shtet i vogel nuk mund te jete e para ,por jo . Nuk ka te beje me shtetin por me njerezit . Shqipetaret kane qene dhe jane shume artiste te mire . Per kete ndihem shume krenare qe jam Shqipetare .
Vendi yne,Shqiperia njihet si raca me e bukur ne Europe . Grate shqipetare jane njohur si grate me te bukura ne Europe . Ne bote ka edhe te famshem shqipetare si Dua Lipa , Rita Ora , Bebe Rexha ,Ava Max ,Inva Mula , Era Istrefi , Nik Xhelilaj ,Eliza Dushku ,Blerim Destani,Lia Stublla e shume te famshem te tjere. Keto njerez e kane perfaqesuar Shqiperine ne menyren me te mire te mundshme . ndihem shume krenare per Shqiperine dhe shpresoj shume qe kur te rritem eshe une ta perfaqesoj Shqiperine si keta te famshem shqipetare .
Nuk ka te mbaruar kjo ese . Nuk mund te mbaroj dot sepse sapo shkruaj nje fjali me vjen ne mendje nje tjeter . E shikon Shqiperi se sa shume vlera ke . Nuk ta tregoj dot sa krenare ndihem . Nese do te kisha nje jete te dyte dhe mundesi zgjedhje per vendin qe do te doja te jetoja do te ishte prape Shqiperia. JAM SHUME KRENARE QE JAM SHQIPETARE!





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Une - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Jam+krenar+per+ty+Shqiperia+ime/7537


Vepra te ngjashme
Shqiperia Ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqi...
Jam i vecante,jam s...
Lloji: Ese vleresuese
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te m...
jam krenar qe jam ...
Lloji: Pershkrim
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa...
Krenar si nje shqip...
Lloji: Analize letrare
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vle...
Jam krenar qe jan s...
Lloji: Ese pershkruese
Ese: Jam krenar qe jan shqiptar Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:B...
nje pershkrim per v...
Lloji: Ese pershkruese
vendlindja ime eshte shqiperia.ajo eshte nje vend me shume kultura,fe,zakone,tradita,etj.Shqiperia l...
shqiperia ime
Lloji: Hartim
kuq e zi jane ngjyrat tona,ne famur jeton shqiponja,koken lart e shume krenare,i themi botes j...
Jam krenar/e qe ja...
Lloji: Ese argumentuese
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krena...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vi...
shqiperia
Lloji: Ese argumentuese
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e ...
jam krenar qe jam s...
Lloji: Ese vleresuese
Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me ...
28 nentori
Lloji: Poezi dramatike
Do xhonturq ogurzi deshen ta merrnin nje shqiperi por ca labeate atdhetare se lane ta merrnin shq...


Komentet e fundit!

Emri: mee
Email: meeeeeeeeee@gmail.com
Komenti: shume faleminderit , me ndihmove shume
  Pergjigju
Emri: Une
Email: hiiiiiiiiiiii@gmail.com
Komenti:


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.