Data e postimit: 2013-04-07 16:29:04
Shikime: 8761
Likes:
3
Dislikes:
4
Titulli:
uji i jetes
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
nje here e nje kohe na ishte nje mbret i cili ishte plakur shume dhe ishte ne prag te vdekjes.ai urdheroi qe tre 3 njerzit e pare qe do te kalonin prane pallit te tij mbreteror te kerkonte mendimet e tyra ne lidhje me ujin e jetes.keshtu qe aty prane erdhi nje fshatar i varfer nje tregtar i pasur dhe nje luftetar i zoti.i pari qe foli ishte fshatari ........
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
sindi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/uji+i+jetes/1118
Vepra te ngjashme
Pershkrimi i Gjyshe...
Lloji: Ese pershkruese
My very important person in my life and always has been, my grandma. She has always just been there ...
kush jam une ?
Lloji: Ese pershkruese
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo p...
Baba , kjo zemer po...
Lloji: Ese pershkruese
Ditet ikin, ashtu si javet , muajt , vitet ....Ikin pa u ndjere , ndersa dhimbja po me pervelon shpi...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
- Pyetja e pare qe me lindi duke filluar kete ese:Ku ta marre motivimin?
Mosha qe jam tani nuk me ...
the beautiful of my...
Lloji: Ese pershkruese
Albania is a land full of surprises and also capable of bemused tourists with skeptical. Facing the ...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese pershkruese
70 Vjetori I Clirimit
Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ...
Ese pranvera
Lloji: Ese pershkruese
Si qdo femij , edhe un e pelqej po te njejten stin pra pranveren.Sepse ne pranver lulet fillojn te q...
Tirana
Lloji: Ese pershkruese
Klima e Tiranes eshte shume e pershtatshme per zhvillimin e ekonomive te ndryshme.Relievi i Tiranes ...
Shoqeria e Vertete
Lloji: Ese pershkruese
Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej a...
dit vjeshte
Lloji: Ese pershkruese
Duke folur e duke qeshur papritur filloi nje vetetim nje shi i bukur te gjith te mahnitur flisnim se...
Te dua nene
Lloji: Ese pershkruese
Tani qe shkruaj nje ndjenje e forte dashurie ngulet tentakulat e saj ne cdo rrahje te zemres time.E ...
Natyra Eshte E Cmua...
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.P...
Emri:
alisa
Email:
labibosi@live.com
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
dea
Email:
labibosi@live.com
Komenti:
sa shkurt i ke ra mr
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
kamata
Email:
kamata@hotmail.com
Komenti:
o qelbesire cfare eshte kjo moj mos me bej te shaj fytyr lepjet
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
kamata
Email:
kamata@hotmail.com
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
andrea
Email:
labibosi@live.com
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti