Te Gjithe e njohim Skenderbeun dhe ndikimit e tij ne Shqiperi. Por lufterat qe ai zhvillonte gjithmone mbante me vete shpaten e tij, te cilen e quante si pjese e gjymtyreve te tij. Skenderbeu nuk jeton me, por ai eshte i meshiruar pikerisht te shpata qe mbante. Per kete shpate jane thurur shume legjenda, por ajo c`ka dihet me siguri eshte se forma e saj eshte e harkuar ne fund, sebashku me dorezen eshte 121cm e gjate dhe peshon 3.2kg. Nga mjegulla e lashtesise jane derdhur legjenda per peshen e saj, pasi disa thonin, qe shpata ishte aq e rende, sa vetem forca e skenderbeut mund ta perballonte. Pesha e saj i takon perberjes se saj pasi ajo ishte e perbere nga celiku domesku. Meritat e krijimit te kesaj shpate i jepen nje mjeshtri shpat-beres italian anonim. Kjo shpate deshmon historine e Shqiperise gjate shekujve XIV. Ka rezistuar cdo beteje dhe cdo person ne format e saj, madje kur u mor per te rindertuar ne Vjene, ekspertet pohuan qe kishte ende njolla gjaku ne te. Shpata e Skenderbeut ka kontribuar ne historine ne lufterat kunder turqeve, ka nderruar faqen e historise shqipetare duke sjelle optimizem, shpresa e fitore. Ajo ka qene aq e mprehte sa legjenda e Librazhdit thote se Skenderbeu shpate dhe sot e kesaj dite mban emrin Shkembi i Skenderbeut. Vlera e ketij objekti nuk njihet vetem nga shqiptaret, por nga e gjithe bota e cila kjo e fundit e ka shpallur ate nje nga monumentet e kulluar dhe si i tille mbrohet me ligj. Kush eshte i interesuar per te vezhguar nga afer madheshtin e kesaj shpate, duhet te shkoje ne Viene, pasi shpata ndodhet ne Koleksionin e Armeve dhe Armaturave ne New Burg, Vjene.
Punoi Ledia Stafa
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
femiria
Lloji: Ese pershkruese
Kur isha e vogel doja te isha e rritur,por tani qe u rrita dua qe te kthehem serish ne femijri,sepse...
Vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Ditet e nxehta te veres shkuan tani po i asfrohemi nje stine te ftohte e shum te merzitshme .ditet ...
Pershkrim peizazhi
Lloji: Ese pershkruese
Ndersa vazhdoja rrugen i qete para syve te mij u shfaq nje peizazh i mrekullueshem. Ne sfond dukeshi...
PRINDERIT <3 <3
Lloji: Ese pershkruese
Ku ka njeri me te mire se prindi? Ku ka me mire se buzeqeshja e perkrahja qe ata te japin cdo dite? ...
Shkolla
Lloji: Ese pershkruese
Shkolla
Shkolla nje vater diturie e mbushur plot xhevahir Kur shkojme ne shkolle na vije mire qe ...
autobiografia
Lloji: Ese pershkruese
Une Quhem Anamika . Jam nje vajze 15-vjecare dhe kam lindur me: 26/02/2000. Jam ne kete bote te madh...
nena ime
Lloji: Ese pershkruese
nena sapo degjon fjalen nen...
Ese per shpendet
Lloji: Ese pershkruese
Shpendet jane krijesa me te bukura ne tok. Porpos kesaj shp...
Kush jam une?
Lloji: Ese pershkruese
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e ...
tingulli i ziles se...
Lloji: Ese pershkruese
ora po shenonte edhe pak 09 : 35 , po degjoj hapat e zyshes qe zbret per ti rene ziles, po e degjoj....
Ne zemra jeton fjal...
Lloji: Ese pershkruese
NE ZEMRA JETON FJALA SHPRESE
Boshlleku,vdekja dhe semundja pu...
Natyra në stinën ...
Lloji: Ese pershkruese
Sot është 21 Marsi dhe poashtu është dita e pranverës. Në pranverë qelin lulet dhe zbukurohet...
Komentet e fundit!
Emri:
Diana Ramadani
Email:
dianaramadani@outlook.com
Komenti:
Gjergj Kastrioti-Skenderbeu hero kombetar i Shqiperis , lindi ne vitin 1403 . I perkiste familjes mbreterore te Kastrioteve . I ati ishte Gjon Kastrioti , udheheqes i qyteteve me te medha te asaj kohe , Krujes dhe Mirdites dhe e ema e tij ishte Vojsava . Gjergji ishte me i vogli i kater djemve te Gjonit . Gjergji qysh ne moshen nente vjeqare e moren peng mreteria osmane . Pasi ai u mor peng ne moshen nente vjeqare u dergua ne kryeqytetin e Perandorise Osmane , ne Edrene . Ai u edukua ketu gjate nje periudhe dhjetevjeqare ne shkollen e iq-ogllaneve , ku u dallua mbi te tjeret
Emri:
enida fixha
Email:
eno_fixha@hotmail.com
Komenti:
Dua te them se keni bere mjaft mire qe keni futur ne program interneti edhe esete te cilat i ndihmojne mjaft studentet. Ju faleminderit