Data e postimit: 2014-10-24 18:09:43
Shikime: 5770
Likes:
3
Dislikes:
0
Titulli:
DJALI I VARFER
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Nje dite te bukur filloi te binte nje shi shume i madh.nje djal i vogel shikonte qiellin duke qare,ai ishte i varfer dhe qendronte ne rruge.Dikush qe po kalonte e shikoi dhe i jepi para por djali i vogel nuk i pranonte nga turpi,shpirti i digjej por ngadale e zgjati doren e vogel dhe i mori parate ai u gezua dhe e falenderoi.Pas disa ditesh zoti i fali njeriut dhe te varfrit nje dhurate dhe te varfrit ia fali nje shtepi te bukur e te thjeshte.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Elsa Idrizaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/DJALI+I+VARFER/2960
Vepra te ngjashme
Nje person i dashur...
Lloji: Ese pershkruese
Nje person i dashur
Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shu...
Baba , kjo zemer po...
Lloji: Ese pershkruese
Ditet ikin, ashtu si javet , muajt , vitet ....Ikin pa u ndjere , ndersa dhimbja po me pervelon shpi...
Bukurite e diteve t...
Lloji: Ese pershkruese
Erdhi dimri e iku vera.Ikën cicërimat e zogjëve,ikën vallet e fluturave e të bletëve,iku edhe ...
nje vend i afert ng...
Lloji: Ese pershkruese
Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim...
te dua
Lloji: Ese pershkruese
DASHURIA❤
Dashuria qe kam per ty eshte nje ndjenje e mrekullueshme,askush se di ate ndjenje nes...
familja ime
Lloji: Ese pershkruese
Familja ime perbehet nga 5 persona, une babi , mami, dhe 2 motrat .Ato jane personat me te shtrejnt...
Bardhoshe
Lloji: Ese pershkruese
Ne nje dite te ftohte me debore nje burre ecen me nje shkop ne dore. Disa pulebardha e kalojne burri...
GJUHA SHIPE THESARI...
Lloji: Ese pershkruese
DUKE u nisur nga fakti se GJUHA SHQIPE flitet edhe me heret prej ilirve paraardhesit ton qe u mundua...
ese
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperia ka bukuri te rralla natyrore,kulturore dhe historike.Shqiptaret dhe arbrit jane pasardhe...
Me fal...
Lloji: Ese pershkruese
Sot jam vetëm…. Nuk me vret qetesia e dhimbjes, por kujtimi për ty.Nuk di ne te fal veten a t...
natyra
Lloji: Ese pershkruese
NATYRA
Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje n...
Vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Ditet e nxehta te veres shkuan tani po i asfrohemi nje stine te ftohte e shum te merzitshme .ditet ...
Emri:
Elisa Mazreku
Email:
elisa_@zbavitu.net
Komenti:
te lumte
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
Elisa Mazreku
Email:
elisa_@zbavitu.net
Komenti:
Nje tregim i bukur!
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti