Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-03-23 16:29:11
Shikime: 5422
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 2

Titulli: COVID-19 dhe une

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Ndikimi i COVID-19 tek une
Autori: Ariela Selimllari
Shkolla: Themistokli Germenji
Klasa: X
Qyteti: Korce
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Mora letren serish dhe u futa ne boten time.E cfare te shkruaj valle?S'kam asgje te re vecse gjumit dhe mesimit online.E si mund te kete kur sheh kudo ne toke trupa te pafajshem te vdesin papritur.A e meritojme ne kete?Jam teper e pasigurt se cila teme mund te na zbuse sado pak friken qe ne te gjithe fshehim ne shpirt.Tek ulem tek divani prane zjarrit me kujtohen oret e gjata kur numeroja muajt te vijne dhe te gezoj ditelindjen time por a mund ta quajme qe nuk dua te vije aspak?!A mund te gezoj une pa njerzit e mi me te dashur?!Mos valle ndodhet nje dore diku lart qe te fshije cdo lot ne syte e njerzve te friksuar nga ky "makth"?!E pra per mua eshte nje enderr prej se ciles dua te hap syte dhe te cohem e te jem si dikur?!Te qesh e gezoj edhe pas oreve te gjata te punes?Me mungon sikur edhe ai vrapi i mengjesit per ne shkolle madje edhe dielli qe strukej pas avllise.Kur do te rikthehem ne realitet sepse me duket sikur kam humbur ne shtepine time.Me mungon perqafimi me miqte dhe shakate e tyre.Dua cdo gje si dikur,une dhe jeta ime normale.Te cohesh me frike dhe te jetosh si per here te fundit me duket sot.E teksa hedh syte ne tryezen familjare shoh mungese.Mendoj se nese do te ishin ata do isha "Ariela" sepse tashme jam zhytyr ne muzike.Largohu o hije e zeze dhe me ler te jetoj.Me mjafton buzeqeshje dhe jam plot ne shpirt.Shpresoj te me degjosh sikur edhe per nje here.Tani mund te them: Me zgjoni vetem kur ky tmerr te kete perfunduar dhe ne te jemi ata qe ishin.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ariela Selimllari - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/COVID-19+dhe+une/7167


Vepra te ngjashme
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cila...
Perendimi
Lloji: Ese pershkruese
Tek kalojne oret, Dielli nazemadh pasi mbaroi me nge udhetimin e perhershem, iu afrua shtratit te ti...
Adoleshenca
Lloji: Ese pershkruese
Adoleshenca është mosha me modifikime të gjithanshme në planin biologjik, psikologjik dhe shoqë...
Ku ndodh efekti se...
Lloji: Ese pershkruese
Atmosfera e Tokes eshte unike,krahasuar me planetet e tjere te sistemit tone diellor.Per shkak te ek...
Ajo eshte mamaja im...
Lloji: Ese pershkruese
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam....
Skenderbeu ne syte ...
Lloji: Ese pershkruese
Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimi...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese pershkruese
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ...
Ja cfar eshte jeta....
Lloji: Ese pershkruese
Ka momente ku une ndihem vertet si tetori. Momente ku rrembyeshem kalojne oret...ecen... shkel gjeth...
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
Jemi ne stinen e Dimrit me acar.Tanime Dimri leshon orteqe bore qe bien mbi shtepi,male,livadhe. Zo...
Ne zemra jeton fjal...
Lloji: Ese pershkruese
NE ZEMRA JETON FJALA SHPRESE Boshlleku,vdekja dhe semundja pu...
nena
Lloji: Ese pershkruese
NENA , NJE EMER I RENDESISHEM NE JETEN TONE . NE MOMENTIN KUR AJO NEVE NA ZGJON NE MENGJES DHE NA BE...
asma
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e bukur dhe e delire,e buruar ne shume zemra.Ajo lind si rrjedhoje e mire...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.