Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4400
Data e postimit: 2015-09-18 15:17:42
Shikime: 6720
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 6

Titulli: Mbi siperfaqen e detit

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Mbi siperfaqen e detit
Autori: Irini
Shkolla: Shkolla 9-vjecare
Klasa: kl.e 6
Qyteti: Korce
E-mail: irini-posto@youhoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Lexim te kencem!
"Sa bukur qe eshte kur shtrire mbi rere ne nje kupe me vere,nen driten e henes,shikon brigjet e qytetit te madh,ku dritat shkleqejne si qindra yje,kur degjon muziken plot harmoni,tringellimen e kambanave te kishave dhe gjithe ate zhurme njerezish dhe makinash ne pranvere.
Krejt qiellit i perngjet arit dhe bukuria e reve ia kalon cdo gjeje tjeter qe mund te perfytyrohet.Ato te kalojne drejt teje te kuqe dhe ngjyrevjollce dhe ne mes te tyre,si nje pelhure e gjate e bardhe fluturonte drejt Diellit nje tufe mjellmasdh te egra.
Sheh kodrina shume te bukura,te mbjella me vreshta plot me pallate e ferma te vendosura midis pyjeve te mahniteshme.
Qielli i rrumbullaket dukej sikur varej mbi nje fare kambane prej qelqi me diellin ne pikun e tij.
Ne dimer deti ka ngjyre jeshile dhe notojne copera shume te medha ajkush qe duken si male me forma te cuditshme dhe te ndritshme si margaritare"



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Irini - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Mbi+siperfaqen+e+detit+/4400


Vepra te ngjashme
Perendimi ne bregde...
Lloji: Pershkrim
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi tre...
perendimi ne bregde...
Lloji: Ese pershkruese
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi tret...
Misteri
Lloji: Poezi meditative-filozofike
- Cdo gje ne Jete e ka nje kuptim. - Si kalon gjaku ne trupin tim ? - Si Vdiqa un , e linde ti ? ...
Perendimi me i buku...
Lloji: Ese filozofike
Kur shikon perendimin e diellit te duket sikur je ne enderr. E pra,edhe me mua keshtu ndodh. Cdo fun...
Pushimet ne Plazh A...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Dime qe secili prej nesh ka preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendit ku do te kaloj...
Mbremje dhjetori
Lloji: Poezi personale
Pa shikoni erdh dhjetori muaj festave , plot ngjyra , harmoni dhe dashuri . Pa shikoni rreth e qark ...
Shqiperia Ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqi...
Nata ne qytetin tim
Lloji: Ese pershkruese
Ne qytetin tim po bie nata. Hena po shnderrit ne qiell me fort se cdo yll. Gjithsesi me se shumti un...
Sirena te erresires
Lloji: Pershkrim
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te con...
vera
Lloji: Pershkrim
vera ajo stina e bukur ku zogjte te falin dashuri dhe ku bregdeti dhe ajeri i paster te mush plot me...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Libri eshte nje perle per te cilen nuk ke nevoje te shkosh ne fund te oqeanit per ta gjetur.Libri es...
Ese e krahasim kont...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Pranvera dhe dimri.Emrat tuaj jan te ndryshem,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj esht...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.