Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2024-06-22 01:37:17
Shikime: 11014
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: VERA

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Stina e veres
Autori: Melekije Sinani
Shkolla: SHKOLLA PERIFERIKE FILLORE NAIM FRASHRI
Klasa: 9
Qyteti: Shkup
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

"VERA"
Vera eshtë një nga stinet më të bukura dhe me ndryshymet e saja natyrore të pa përshkrueshme.
Ditë e veres jan ditet me te bukura të nje viti sepse këto dit jan dit te lumtura ku e ndjejm lirinë në veten tone,freskin,gzimin dhe harmonin.
-Në këtë stinë fëmijet dalin te luajn ku bejne tingullin me te bukur ndonjeher duke qeshur me zera te ndryshem dhe duke krijuar nje harmoni te qetë per mendjen tonë,ku zogjët bëjn melodi te jashtzakonshme dhe natyra me gjelbrimet e saj ku qetson shpirtin pa masë në mënyr ku dhe harron qe je në një botë të përplot me njerëz por e ndjehesh sikurse të jesh vetem ti në kë botë dhe bimet,kafshet duke jetuar ne nje natyrë te pa pershkrueshme dotë. Me kalimin e ditës vjen dhe perendimi i diellit ku qielli fillon të marë ngjyren e saj portokalli e të përzier me blu  ku paraqitet si ngjyra më e këndshme në këtë botë dhe rretë të cilat të fusin në mendime të thella duke e imagjinuar veten ne rretë e bukura të cilat pas një vështrimi të gjat dhe imagjinate të pafund e ndjen vete sikurse je në qiell dhe po vështron planetin më të bukur ne univers.
-Pas perendimit të diellit ku fillojn te humben ngjyrat dhe fillon te erret qielli duke marë ngjyr të zezë dhe hëna duke pasur veqantin e saj duke shkelqyer pa mas,familjet duke shijuar momentet e tyre te bukura ku duke ndejnjur neper ballkone dhe duke shikuar dritat neper vende nga larg ku duken si xixa te bukura shumngjyrshe ,dhe yjet të cilat shpeshher duken sikurse lëvizin ,poashtu  dhe flladi i leht kur perplaset neper floket dhe trupin tonë duke na dhënë ndjena imagjinare dhe duke folur per kohet e kaluara duke imagjinuar veten tonë në kohet e mëparshme kur verërat ishin të ngrohta teper dhe se dallget e lumejve derdheshin sa andej e sa këtej.
Me pak përshkrim stina e veres është si një shkëndij apo harmoni e cila hyn thellë në shpirtat tonë duke na qetsuar thellsisht brengat dhe shqetsimet.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Melekije Sinani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/VERA/8228


Vepra te ngjashme
Vera
Lloji: Hartim
O sa e bukur është vera, stina më e preferuar nga të gjithë. Vera është stinë e ngrohtë dhe...
Stina ime e preferu...
Lloji: Hartim
Te gjitha stinet jane te bukura por me e mira nga te gjithat eshte Vera . Gjat veres ka shume vap dh...
vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga stinet e mia te preferuara eshte vjeshta.Vjeshta me pelqen sepse ka ngjyra te mrekullueshme....
Stina e fundit
Lloji: Tekst pershkrues
Ah dimer,dimer Je stina e fundit,por me e bukura.Je stina e fundit,por me zbavitesja .Je stina e fu...
Vera
Lloji: Poezi lirike
Vera Stinë e bukur Dhe e nxehtë ...
"PRANVERA"
Lloji: Analize letrare
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe uji...
"PRANVERA"
Lloji: Ese pershkruese
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe uji...
E kaluara ne kujtes...
Lloji: Ese shpjeguese
Filloj te futem ne kujtime e te mendoj te kaluerën .çastet e mira e ato te keqija ,ato per mua kur...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
- Pyetja e pare qe me lindi duke filluar kete ese:Ku ta marre motivimin? Mosha qe jam tani nuk me ...
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
Pranvera nuk është thjesht stina e parë e vitit.Ajo është stina e rilindjes ,gjallërisë ,ng...
Vera( Stinë)e ënd...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm. M...
perendimi
Lloji: Pershkrim
Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je afer...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.