Jeta është si nje shtëgtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume pergjegjesi,rritemi ne krahet e familjeve tona.Qe kur futemi ne klasen e pare hedhim hapat e pare ne rrugetimin e gjate te jetes. Aty degjojme per here te pare fjalet studim dhe e ardhme.Nga ky moment ne mendjet tona lind deshira per te studiuar,ne realzimin e atyre endrrave qe celin ne zemrat tona. Me pelqen te studioj pikërisht per te siguruar nje te ardhme te lumtur. Te marresh njohuri do te thote te behesh nje njeri i ditur, pergjegjes, i afte per te kaluar cdo sfide, pra me pak fjale te jesh nje njeri ditur. Vetem me ane te stutimit do te arrijme ne momentin per zgjedhur degen per te cilen do te studiojme, te gjejme profesionin qe do te ushtrojme dhe me pas ku te pasqyroje dijet qe kemi marre me vullnetin per te mesuar. Ka edhe nga ata moshatare te mi qe nuk perlqejne te studiojne dhe perpiqen te shfrytezojne kohen qe kalon shume shpejtë, por koha do tua tregoje kur te perballen me veshtiresite e kesaj jete. Ne keto kohe ku jetojme ka vetem nje rruge per te pasur te ardhme , ka vetem nje rruge per te mos humbur fillin e e jetes, ajo eshte rruga e dijes.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!