Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8051
Data e postimit: 2023-02-21 23:33:24
Shikime: 1658
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 1

Titulli: Pranvera

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pranvera
Autori: Melisa Preçi
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 11
Qyteti: Elbasan
E-mail: melisapreci11@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Pranvera nuk është thjesht stina e parë e vitit.Ajo është stina e rilindjes ,gjallërisë
,ngjyrave ,melodisë .Pranvera është stina ku natyra na buzëqesh të gjithëve .Është kapitulli me shkronja të gjelbërta në librin tonë të jetës .
Monotonia e ditëve me shi ,e qiellit të zymtë thyhet nga rrezet e para të diellit që na përshëndesin çdo mëngjes . Ato rreze të arta janë alarmi ynë i mëngjesit .Na ftojnë të hapim sytë e të shijojmë këtë ditë të bukur pranverore .
Pas 6 muajve duket se më në fund dielli i dëgjon lutjet tona dhe qëndron më gjatë në qiellin ,tanimë të kaltër me re të bardha si pëlhura prej mëndafshi ,që qëndrojnë pezull në ajër .Ndërsa flladi i lehtë na tërheq ëmbël nga flokët duke na nxitur të dalim nga ajo dhoma e ngrohtë në të cilën kemi ndenjur më tepër këto muaj ,se atje jashtë na pret një imazh i qëndisur aq bukur sa në ëndrrat tona të këtyre muajve të zymtë me shi dhe dëborë .Ajri i pastër na mbush mushkëritë .Lulet shumëngjyrëshe përhapin një aromë dehëse që ngacmon ndjenjat tona .E na bën më kurioz për të zbuluar atraksionet e ofruara nga Pranvera .Uji nëpër oqeane ,dete ,lumenj ,liqene fillon të shkrijë .Gurgullima e ujit të freskët që rrjedh nga shpatet e maleve dhe burimeve i shtohet orkestrës simfonike të Pranverës .Orkestra me melodinë më të bukur e më të shumëllojshme që mund të kemi dëgjuar .Kjo melodi e bukur zgjon nga gjumi letargjik edhe disa kafshë .Edhe ata i bashkohen kësaj përralle me emrin "Pranverë".Qiellit i kthehen miqtë e tij më të mirë zogjtë shtegtarë,të cilët nisin fluturimin për në vendin e tyre ku tashmë Pranvera ka mbërritur .Cicërimat e tyre i shtojnë gjallëri qiellit .Bota duket sikur është më e zhurmshme se kurrë . Shkollave u vjen fundi dhe zërat e hareshëm të fëmijëve janë doza të tjera që i shtohen përrallës Pranverore . Në këto kushte shtohen ndjenjat dhe dëshirat për tu ulur në barin e njomë e për të hedhur në letër disa vargje për këtë parajsë të tokës . Gjithë këto pjesëza të bukura formojnë një pazull me emrin "Pranverë" .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Melisa Preçi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Pranvera/8051


Vepra te ngjashme
"PRANVERA"
Lloji: Analize letrare
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe uji...
"PRANVERA"
Lloji: Ese pershkruese
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe uji...
Pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Ç'është pranvera?Pranvera është stina mëe bukur e vitit....Njerëzit mbushen me hare dhe fillo...
Pranvera
Lloji: Pershkrim
E nga t’ia nisësh për të përshkruar pranverën?Nga ngjyrat e saj?Nga blu-ja e bukur e qiellit...
Pranvera
Lloji: Hartim
Pranvera është stina e parë e vitit,që vjen pas dimrit dhe fillon më 21 Mars,kurse mbaron më 2...
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
"Pranvera frski e zemrave tona" Pranvera nje stine aq e bukur qe me natyren e saj ajo te mahnit.N...
pranvera
Lloji: Ese pershkruese
pranvera eshte nje nga stinet me te bukura te vitit.Pranvera nënkupton rizgjimin e qiellit, buzëqe...
Pranvera
Lloji: Hartim
Pranvera ne vendin ...
Lloji: Hartim
Pranvera është një ndër stinët më të bukura,dhe është një stinë shumë e gëzuar për të...
Ese per pranveren
Lloji: Ese pershkruese
Sic do stinë ashtu edhe pranvera ka bukurit dhe rendesit e saja ajo fillon më 21mars.Në pranve...
Vera
Lloji: Ese pershkruese
E nga t’ia nisësh për të përshkruar veren?Nga ngjyrat e saj karakterizuese?Nga blu-ja e qete e...
Natyra në stinën ...
Lloji: Ese pershkruese
Sot është 21 Marsi dhe poashtu është dita e pranverës. Në pranverë qelin lulet dhe zbukurohet...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.