Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8027
Data e postimit: 2023-01-30 23:23:54
Shikime: 1975
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 0

Titulli: Shoqeria e Vertete

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Shoqeria
Autori: Arbjona Doçi
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 12-D
Qyteti: Kukes
E-mail: arbjonadoci@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej atyre qe ti do nuk te duan,shume prej atyre qe respekton te ulin dhe ata qe mundohesh ti ndihmosh te shtypin,te bejne te ndihesh i padukshem.Eshte shume e veshtire te marresh dhe te dhurosh buzeqeshje ne nje bote te tille.Secili nga ne e ndien boshllekun ne shpirt,nevojen per miq qe na duan sic jemi, qe na kuptojne pa folur dhe qe na qetesojne me nje perqafim.Sa e zymte do te ishte jeta nese kur te shkelim ne rruget e qytetit te mos kemi ke te pershendesim,kur te ulemi ne bankat e shkolles te mos kemi me ke te qeshim.Sepse jeta pa shoqeri eshte si nje lule qe qel para kohe por vyshket kur sheh qe shoqet e saj jane akoma nje fare.Zihemi,hidherohemi,shahem i,nuk flasim por sa zgjat kjo?!Zgjat aq sa per te kuptuar qe nuk bejme dot pa to,zgjat aq sa per te kuptuar se ato kane zene nje dhome shume te madhe ne zemren tone dhe jajne kyqur aty prej nga nuk mund te dalin dot me.Ndalem nje moment dhe imagjinoj se kush,cfare do te isha une pa to.Pergjigjia eshte nje hiç.Sepse jo vetem zemra por edhe mendja i do afer vetes.Une jam nje njeri thuajse i ftohte ,qe i dua njerezit,i dua shume por nuk e shpreh,jam e mbyllur ne veten time,e strukur ne nje hapsire te mendjes nga ku arriten te me nxirrnin vetem miqte e mi,ata te vertetit.Une falenderoj Zotin per familjen qe me ka dhene qe eshte gjeja me e shtenjte dhe dashuria me e madhe ne jete por e falenderoj edhe per shoqerine e cila nuk me la kurre ne balte,e cila qante kur une perlotesha,e cila me admironte kur une buzeqeshja.Sigurisht ne kete shoqeri e cila eshte si nje qiell i mbushur me yje,eshte nje vend i vacante per yje te vecante,me te cilet kam kuptuar se jeta eshte e bukur edhe kur eshte e thjeshte,eshte shume e shkurter edhe nese jeton nje shekull.Me to flas gjera qe i di vetem mendja ime,me to me vjen turp te tregohem e pasinqerte ,me vjen turp ti merzis,tu them jo sepse nese familja eshte diell ato jane nje rreze e tij,e nese familja eshte oqean ato jane rrjedhat qe i bashkohen atij.Thjeshte nuk e mbyll dot diten pa folur dhe buzeqeshur me ta.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Arbjona Doçi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Shoqeria+e+Vertete/8027


Vepra te ngjashme
Shoqeria ,pjese e j...
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me ...
JETA ESHTE E BUKUR ...
Lloji: Ese vleresuese
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e g...
jeta
Lloji: Analize letrare
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e...
reklamat informacio...
Lloji: Ese argumentuese
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e g...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjes...
ceshte e bukura
Lloji: Ese argumentuese
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. aj...
...
Lloji: Ese filozofike
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!D...
JETA
Lloji: Ese pershkruese
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrar...
miqte e mi
Lloji: Ese pershkruese
miqte tane jane cdo gje per ne .Ato dine te jene te mire ne cdo sekond te jetes tone,na bejne te qes...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jet...
te jetosh ne paqe
Lloji: Ese shpjeguese
Te jetosh ne paqe Paqa eshte si je rreze drite e cila sa me shume perhapet ne bote aq me shume ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.