Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2016-03-24 11:56:35
Shikime: 15297
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 1

Titulli: Gjyshe me mungon

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Malli per gjyshen time
Autori: Arisigena Gjongecaj
Shkolla: Ali Podrimja
Klasa: 7B
Qyteti: Bajram Curri
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

ymë. Dje me 23 mars u fute në dhè dhe ti,gjyshe e dashur ike dhe më le . Re në një gjumë aq të thellë ,saqë as lutjet e mia për t'u zgjuar nuk funksionuan dhe hyre në dhè por s'më more me vete të të shoqëroja edhe pse t'u luta . Të pyeta se pse po fle kaq shumë por përgjigje nuk më ktheve dhe sytë m'u mbushën me lotë saqë të laga ty në arkivol. Gjithmonë mendoja me vete se ti do më shikoje me vello të bardhë ,të ishe pjesë e imja në dasmën time edhe pse jam akoma e vogël , mendoja se ti do më fshije lotët kur do të kisha nevojë për mbështetjen tënde ,mendoja se ti do më përkedhelje flokët me duart e tua të plakura duke më thënë se je pranë meje dhe se s'do më lësh kurrë vetëm . Tani edhe pse po fle e qetë nën atë dhè dua që t'a dish se sa shumë të kam dashur ,sa shumë të dua dhe sa shumë do të të dua deri sa të kem jetë por edhe kur të vdes dhe të vij aty ku je ti dua që të më presësh me krahë hapur dhe të të përqafoj ashtu siç të përqafoja kur ishe me ne ashtu siç duhet të të përqafoj unë ty ,Me mall për zërin tënd të ëmbël , për sytë e tu të bukur , për aromën tënde prej gjyshje , për thinjat e tua të bardha , për duart e tua të buta dhe të rrudhura . Me pak fjalë më mungon çdo gjë e jotja , çdo gjë . Shpresoj të të shoh çdo natë në ëndërr që malli mos të më vrasë zemrën sepse s'të kam pranë . Të gjithë qanin për ty madje i'u ra edhe të fikët por unë thërrisja "Zgjohu gjyshe ,mos fli kaq gjatë të lutem zgjohu dhe mos më ler vetëm" dhe pyesja veten pse s'po zgjohesh . Edhe pse mendja e dinte arsyen zemra s'e pranonte kurrsesi se ti tashmë s'mund të ishe me mua dhe se shpesa ime ishte e kotë por unë prapë shpresoja dhe s'hiqja dorë prej teje . Gjyshe unë kurrë s'do të të harroj dhe as ti mos më harro mua dhe të lutem jeto në zemrën time dhe më mbaj mua në zemrën tënde . Më mungon që tani gjyshe. Të dua shumë dhe do të të dua gjithmonë .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Arisigena Gjongecaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Gjyshe+me+mungon/5101


Vepra te ngjashme
Adem Jashari
Lloji: Ese pershkruese
Adem Jashari trim legjendar u be ball armiqve tan. Adem jashari trim lirie ball per ball luftoi...
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
Ishte nje stine e ftohte dimri dhe po ashtu edhe ditelindja ime.Cdo here shikoja qiellin e bukur nat...
Motrat e mia
Lloji: Ese pershkruese
Motrat e Mia te dhashura shpiryat e mi ju jeni shkaqet qe une jetoj shpirtat e mi.I lutem zotit qe j...
Lumturia
Lloji: Ese pershkruese
I lumtur nuk eshte ai qe e ka me te miren e cdo gjeje por ai qe di te marr me te miren nga gjithecka...
fshati im
Lloji: Ese pershkruese
FSHATI IM fshti im eshte nje fshat shume i bukur.Ai ka nje ambient freskue...
Jeta ime ne vijmesi
Lloji: Ese pershkruese
Shpirti na kerkon qe te mbesim perhere femije , te vrapojme mes botes pa probleme , por a eshte e mu...
NENE
Lloji: Ese pershkruese
Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare... Fjalet...
Shtepia e Endrrave
Lloji: Ese pershkruese
Shtepia e endrrave te mia !! Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron pady...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e buku...
Shpata e Skenderbeu...
Lloji: Ese pershkruese
Te Gjithe e njohim Skenderbeun dhe ndikimit e tij ne Shqiperi. Por lufterat qe ai zhvillonte gjithmo...
Paqja ne bote
Lloji: Ese pershkruese
Fjalen paqe,kur e themi ajo na del si rreze drite qe sa here qe e themiaq me shume ndricon.Bota nuk...
Jeta ne fshat
Lloji: Ese pershkruese
Jeta ne fshat eshte disa here me e mire se jeta ne qytet.Kete mund ta vertetojm me shume argumente.A...


Komentet e fundit!

Emri: princes
Email: princes.2@hotmail.com
Komenti: kjo ese me beri me te vertet te qaj edhe mua me mungon shum gjysha ime
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.