Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri,i cili tregon qyteterimin e lashte te qytetit tone,qe ndodhet rreze Murit te Kalase i cili perfundon me Torren Veneciane.Qyteti yne rrethohet nga disa fusha dhe zona kodrinore te cilat perfundojne me kalane madheshtore te Prezes.Po te veshtrojme me kujdes,do te dallojme nga larg dhe Maline Dajtit qe qendron si nje kurore e bukur qe i shton me teper hijeshi Tiranes.Nga keto kodra dhe fusha nuk shtohet vetem bukuria por dhe ekonomia e komunitetit,pasi ato jane te veshura me ullishta,peme dhe fruta te ndryshme.Po te vazhdojme ne te majte te ketyre kodrave do te na shfaqet pamja e mrekullueshme e zones brgdetare qe fillon me Kepin e Rodonit,Gjirin e Lalzit,Portoromanon,Gjirin e Durresit,Bishtin e Palles dhe vazhdon deri tek Plazhi i Gjeneralit ku ndodhet dhe Kalaja e Turres qe qendron si nje pike kufitare ndermjet Durresit dhe Kavajes.Por me sy te lire,ku koha eshte e mire ne dallojme Malin e Tomorrit dhe Ishullin e Sazanit qe jane nje pasuri e madhe per vendin tone si turistike,ashtu edhe ekonomike.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!