ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja si gjithnje zerin e mamit qe me delikatese do te me zgjonte nga gjumi. mirepo kete dite dielli nuk shndrinte si gjithnje por akoma me i forte dhe me i bukur. keshtu ndonjehere i thosha mamit qe te beja shetitje para se te filloja shkollen sepse me te vertete me bente te ndihesha mire. keshtu bera! i lashe nje leter mamit qe kisha dale dhe me vrap u bera gati dhe dola. dielli kishte pushtuar vendin si me mantel te padukshem por qe shndrrinte goxha dhe cdo gje dukej ngjyre portokalli. tashme me nje vrap te lehte arrita tek deti qe dukej sikur sishte zgjuar akoma nga gjumi. rera ishte e bute dhe verdhacuke. dukej qe nuk ishte nxire aspak. te dy keta te fundit plotesonin gjysmat e njeri tjetrit. ecja buze detit dhe beja kujdes me guackat e vockla qe te mos merziteshin se mos i prishja shtepine.me pas sikur dikush te kishte larguar diellin me dore dolen ca re qe dalengadale bene qe qielli te qante me ngasherim. nuk vonoi shume kur dielli u sul ne veprim dhe i largoi rete dhe qetesoi qiellin. me pas aty na erdhi nje shok, ylberi qe dukej porsi nje rreshkitese gjigande. era filloi te turfullonte dhe lulet e porsacelura te pranveres dhe te pemeve gjigande vajti e mi solli nder floke. u bera sikur kisha qene ne parukeri. nuk ud ta shpjegoj sa u kenaqa por ajo qe di te them eshte se mora aq frymezim sa isha gati per diten time te zhyrmshme mes miqsh...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!