Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet deri ne pranverë. Bukuria, bardhësia, kënaqësia dhe shumë gjëra të tjerë çë i bën fëmijët dhe të gjithë njërëzit të kënaqura me plot gëzim. Kënëqësi më e madhe është kur të zgjon trokitja e derës dhe janë shokët dhe shoqet, të kerkojnë për te luajtur në bore bashkë, dhe kur do shikojsh jasht rrugët, shtëpiët, malet të gjithë janë të mbushura me borë, rrugët janë plot me borë dhe fëmijë. Kjo e bën dimrin stinë të veçantë të bukur dhe me plot gëzim dhe kënaqësi.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Sabit Maksutoski - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Nj%C3%AB+Dite+Dimri+N%C3%AB+Fshatin+Tim/7532
Vepra te ngjashme
Jeta ne fshat
Lloji: Ese pershkruese
Jeta ne fshat eshte disa here me e mire se jeta ne qytet.Kete mund ta vertetojm me shume argumente.A...
Dita e flamurit
Lloji: Ese pershkruese
Kishim vendosur qe per festen e pavaresise te shkonim ne qytetin e vlores, per te festuar edhe ne me...
Punpoj me perkushti...
Lloji: Ese pershkruese
Ah,moj Kosova ime e dashur.Qka perjetove ti vite e shekuj me radhe nga pushtuese te ndryshem.Zoti i ...
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare r...
sa do te doja
Lloji: Ese pershkruese
Sa do te doja
Sa do te doja qe nje bot e bukur te kthehej ne nje bot antike me freskim dhe gjelberi...
Piktura
Lloji: Ese pershkruese
Merr nje flete gjigande te bardhe me penelin ne dore.. E ngjyen ne bojen e zeze,aty i shkon dora pa ...
Gjergj Fishta, një...
Lloji: Ese pershkruese
Kur u ndesha për herë të parë me emrin e Gjergj Fishtës ideja e parë që më erdhi në mendje ...
Gabimet jan pjesë ...
Lloji: Ese pershkruese
Qdo njeri bën gabime qoft i madh apo i vogel..por jo qe ne i bëjm me qellim por ato fatketsisht nd...
Udhetim Imagjinar n...
Lloji: Ese pershkruese
“Udhetim Imagjinar ne Kohe”
Jam duke udhetuar me imagjinaten time ...
babai im
Lloji: Ese pershkruese
Une nuk e dita domethenien e fjales baba,por ne nje kohe e kuptova.Mund te them se kam nje baba shum...
Vendlindja Ime Koso...
Lloji: Ese pershkruese
Ahhh sa e bukur vendlindja ime!Vendi ku une u rrita , vendi ku moora mesimet e femijerise , vendi ku...
shoqeria e keqe dhe...
Lloji: Ese pershkruese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...
Komentet e fundit!
Emri:
dddddddddddd
Email:
vesaskenduli@gmail.com
Komenti:
jam gay