Dëshira për ‘u bërë shkrimtare
Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk mund t’i përzgjedh.megjithatë për mua më i miri është:
ISMAIL KADARE
Nuk mund ta përshkruaj me fjalë se sa e dua këtë shkrimtar.Me një fjalë e kam idhull.Nga veprat e tij më ka lindur dëshira t ë bëhem shkrimtare.Dhe madje që në fëmijëri.Merita më e madhe I takon mësueses sime të mrekullueshme.E cila me angazimet e saja, dhe me nxitjet e saj të lexoj dhe të shkruaj sa më shumë,unë nuk do të isha këtume dëshirën që të bëhem shkrimtare.Që ta përmbush këtë ëndërr më së miri do të udhëzoj dhe ndihmoj libri.Por edhe mësuesja.Po të mos ishte mësuesja ajo që të më këshillonte të lexoj shumë dhe tëshkruaj.Unë nuk do të mundja të shkruaj asgjë me sukses.As formulimin e një ese-je ë shkurtër.Unë që tani kam filluar të shkruaj ese dhe poezi mjaft të suksesshme.Por besoj se me punë dhe dituri.Si dhe përkrahje e cila e di që nuk më mungon do të arrij të shkruaj:vjersha,libra,romane,p oema,e shumë e shumë gjëra të tjera.Në fund do t’ia arrij qëllimit tim të bëhem shkrimtare e zonja.E cila shkruan me shumë dashuri për atdheun e saj dhe për historinë e tij.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
BLERTA QITAKU
Email:
blerta-q@live.de
Komenti:
mun me pelqen shumm sepsee duket sikur te jet nje ese e nje vajzee 3 klas mirpoo megjithat eshte mir
Emri:
Espada
Email:
iliadyma@yahoo.com
Komenti:
Ese e bukur, megjithate po te jap nje keshille, perpiqu mos e perdoresh shume te njejten fjale, psh ne kjo ese e ke pperdorur shume here fjalen shkrimtar, shkrimtare etj. Do te ishte me mire sikur ti zevendesoje me fjale te tjera, psh ne fillim te paragrafit te dyte mund te thoje: Nuk mund ta përshkruaj me fjalë se sa e dua këtë kalores te letersise tone etj. Mos ma merr per ofendim, po perpiqem te te ndihmoj ne rrugetimin tend drejt kesaj deshire.