Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7489
Data e postimit: 2020-12-06 16:23:22
Shikime: 12931
Raporto

Likes: 15 Dislikes: 4

Titulli: Nje person i dashur!!!

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Mami im
Autori: Izabela Shelna
Shkolla: Tringe Smajli
Klasa: 6B
Qyteti: Shkoder
E-mail: arbenshelna@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje person i dashur
Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet , detet, lemenjte te ishin boje per te shkruar s'do mjaftonin, edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter s'do dilte.Por per ne , cili eshte personi ne i dashur:mami, babi,motra ,vellai ,gjyshi, gjyshja??Kush?? Epo s'ka rendesi sepse majafton qe te falesh dashuri pa kushte , pa kufizime, dashurine qe do e falesh ta falesh ta falesh pa asgje ne kembim.
Per mua personi me i dashur eshte mami. Ah,mamiii❤!!Mamin do e pershkruaj vetem me pak fjale, sigurisht fjalet per mamin s'mjaftojne por mendoj se kam gjetur fjalet e duhura.Mami eshte e dashur,e bukur,serioze kur duhet dhe tolerante kur merr nje buzeqeshje te embel nga ne. Dashuria e pafundme eshte ajo qe i shton embelsine.Bukuria e jashtme per mua s'ka rendesi,sepse bukuria e shpirtit qe e karakterizon ate shfaqet dhe nga jashte. Por eshte edhe e rrepte.Rreptesia per mua a do te thote qe je nje njeri me disipline,i drejte dhe shume i qarte ne ato qe thua.Mami per mua eshte engjelli qe kur ne te vie ne jete ajo na mbron nga cdo e keqe, po qe nevoja edhe me jeten e saj.Kjo eshte mami im!Heroina ime dhe jo mami imagjinare por mami qe cdo mengjes para se te shkoj ne shkolle e perqafoj fort dhe i uroj "Diten e mire".Ky eshte engjelli im mbrojtes! Mami im❤❤!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Izabela Shelna - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Nje+person+i+dashur%21%21%21/7489


Vepra te ngjashme
Mami
Lloji: Ese vleresuese
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume....
Thesari im
Lloji: Ese vleresuese
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe f...
Mami im
Lloji: Analize letrare
Mami\ Kur te shof ty , gjej force realitetin e sfidoj se ti o mami im je qenia me e dashur nje...
Ese pershkruese
Lloji: Ese pershkruese
Mami Ajo qe qe me ka sjelle ne jete,ajo qe me mbush me lumturi,ajo qe me frymezon,ajo qe me mbeshte...
familja ime
Lloji: Ese pershkruese
Familja ime perbehet nga 5 persona, une babi , mami, dhe 2 motrat .Ato jane personat me te shtrejnt...
mami im
Lloji: Pershkrim
mami im ti je gjeja me e shtrenjte per mua.ti je si dielli dhe si hena qe ndricon.dashuria ime per t...
Nje enderr e parea...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjut...
drin balidemaj
Lloji: Tregim
ishte nje dite e keqe per mua e kujtoj edhe sot ishte nje here nje, djal i cili ishte shpirt mire dh...
Mami une te dua.
Lloji: Ese shpjeguese
A me do mua? Cfare pyetje eshte kjo mami?A jam kaq e pafytyre saqe mos ta dua personin qe me solli ...
cfare shikon ne nat...
Lloji: Poezi peizazhi
netet e errta une shikoj vetem erresir dhe pyes veten cfare ka jashte mami me thote! Moj bij c...
MAMI IM ♥♥♥
Lloji: Ese pershkruese
Ne kete ese mund te them se nuk eshte vetem subjektive por eshte SUPER subjektive pasi perfshihen te...
e para
Lloji: Anekdota
eshte dreke dhe vajza po kthehet nga shkolla gjithe gezim. sapo futet ne shtepi i thote mamit: mami ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.