Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme...
Eshte e veshtire,sepse te vjen keq te flasesh per gjera te pakendeshme qe ndonjehere ndodhin aty...Ndersa eshte e kendshme te flasesh sepse aty meson te jetosh.
Aty kemi mesuar shkronjen e pare te alfabetit,kemi mesuar te shkruajme,te lexojme,te flasim bukur...Kemi mesuar ta shohim jeten ashtu sic eshte,jo ashtu sic e kemi menduar te vegjel,plot me ngjyra dhe bukuri.Kemi kaluar vitet me te bukura te femirise dhe vazhdojme te rritemi edhe ne adoleshence me te.
Sa here kemi qare e kemi qeshur...Kemi qare sepse ndonjehere s'jemi sjelle mire dhe mesueset na kane bertitur.Kemi qeshur ne shume momente si:festimet e ditelindjeve,mbremjet,por edhe ne oret e mesimit.
Eshte e veshtire eshte te kthehesh ne klasen e pare dhe te kujtosh,sa here kemi qare per te shkuar ne shkolle,sa here nuk jemi zgjuar nga gjumi,sa here kemi genjyer mesueset se kemi qene te semure,vetem se kemi pasur deshire te mos shkojme ne shkolle.
Sot jemi rritur dhe e kuptojme me mire rendesine e saj.Tani e kuptojme se c'do gje ne jete eshte e lidhur me te.Ka edhe nga ata qe nuk deshirojne ta kuptojne nje gje te tille,por do te kujtohet,ndoshta shume vone.
Shume e konsiderojne shkollen si nje ambjent argetimi,ku shkohet thjeshte per t'u takuar me miq,per t'u argetuar apo per te luajtur.Nuk eshte ky qellimi i saj.Qellimi eshte te edukoje femijet dhe t'i pergatise ato per te nje te ardhme sa me mire,per to dhe per vendin e tyre.
C'do faqe libri,c'do proze,c'do poezi ka nje domethenie,qe na duhet per jeten dhe c'do liber qe ne lexojme eshte nje dritare me shume ne mendjen tone.Sepse mesazhi i c'do libri eshte i bazuar ne jeten e perditshme edhe pse shpeshhere,autore te ndryshem e paraqesin jeten nje fushe te mbushur me lule.
Jeta eshte shkolla edhe aty do te mesosh si ta jetosh...Sido qe te jete,e bukur apo e veshire...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!