Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4362
Data e postimit: 2015-07-17 11:19:54
Shikime: 6443
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Kush jam une?

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Mbi veten time
Autori: Anaili
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 9
Qyteti: Fier
E-mail: ana.ela.ina.eni@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adoleshenca”. Per cudi shoh faqe te mbushura me pyetje.Kush jam une? Cfare perfaqesoj? Cfare me ka rezervuar e ardhmja? Keto jane pyetjet te cilave mund t’u pergjigjem me pak fjale.Jam Anaili, nje vajze 15-vjecare qe e sheh boten plot me ngjyra.Jam nje vajze qe adhuroj librat,adhuroj pafundesisht muziken…Jam ajo qe dashuroj stinet,gjethet qe bien, diellin qe me rezaton floket,shiun qe me lag dhe eren qe me fryn ne fytyre …Jam ajo qe I dua njerezit ,I cmoj per vlerat e tyre.Jam ajo qe kam kaq shume endrra per te ardhmen. Jam ajo qe mezi pres te marr nje note te mire te lumturoj prinderit,te mbledh lule per motren,te gatuaj me dashuri per mamin kur vjen e lodhur nga puna.Kjo jam une nje vajze me deshira dhe plot vullnet e shprese se nje dite do t’ia dal. Se nje dite endrrat e mia per te botuar nje liber do te behen realitet,se nje dite deshira ime per te marre pjese ne nje konkurs muzikor do te plotesohet,se nje dite te kuptoj se lufta ime per te ardhmen nuk ka qene e kote. Une jam vajza qe cdo dite enderroj se arrij rezultate, qe cdo dite luftoj per te nxjere veten ne drite, qe cdo dite mendoj si do te jem e lumtur dhe cilat jane me te mirat per nje te ardhme plot sukses e fitore. Qe cdo dite mendoj t’I le pas konfliktet e mia planprishese dhe t’I dedikohem synimeve te mia largpamese.Une jam ajo qe cdo dite bashkejetoj me mijera tipe te ndryshme dhe mundohem perseri te gjej tek ta anet e mira ,anet pozitive.Une jam vajza ne klasen e nente qe ia di vleren sakrificave,mundimeve dhe luftoj per ta bere familjen time te ndihet krenare per mua keshtu qe cdo dite shoh me syrin kritik gjithcka ne menyre qe cdo gje rreth meje te shkaktoje nje ndjesi me te bukur,aq sa dramatike ne te njejten kohe. Mundohem qe t’I kapercej dobesite e mia e jo te zhytem ne to. Une jam vajza me parime ,vlera, e perulur po aq sa kryelarte sepse nuk me prek asgje pasi une e di mire se kush jam.E di se me pune dhe vullnet do arrij te behem e zonja per cdo gje qe bej ,mendoj dhe ndjej sepse une jam me e mira qe duhet te jem dhe do te di te bej zgjedhjet ideale ne rrugen e gjate te jetes.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anaili - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Kush+jam+une%3F/4362


Vepra te ngjashme
Kush jam une?
Lloji: Ese pershkruese
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e ...
Kush jam une?
Lloji: Ese pershkruese
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e ...
E ARDHMJA IME
Lloji: Ese pershkruese
E ARDHMJA IME E c'mund te flas une per te ardhmen time,duke ditur se te gjithe na t...
kush jam une ?
Lloji: Ese pershkruese
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo p...
Babi im
Lloji: Ese vleresuese
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe p...
Dashuria
Lloji: Tregim
Nje vajze dashuron nje djale mirpo ai quhet t dhe ka nje supermarket te madh ata te dy jane ne klase...
Nje leter personale
Lloji: Leter
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse c...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
Vajza dhe zogu
Lloji: Tregime per femije
Na ishte nje here nje vajze qe e quanin Mira.Ajo po kthehesh ne shtepi nga pikniku me familjen e saj...
Une
Lloji: Tekst informativ
Une quhem Kristela Shehu dhe jam nje vajze 11 vjecare nga Vlora . Jam ne klasen 6b ne shkollen 9-vje...
Nje faqe nga ditari...
Lloji: Tekst pershkrues
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E ...
Faqe ditari
Lloji: Tekst pershkrues
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona. Ka shume persona?Huh? ...


Komentet e fundit!

Emri: Hirushja misterioze
Email: Hirushja misterioze@gmail.com
Komenti: Eshte nje ese pershkruese shume e bukur.Vertete me pelqeu shume.Bravo
  Pergjigju

Emri: arta
Email: artaarts@gmail.com
Komenti: Bravo bravo bravo bravo. Keshtu vazhdo.
  Pergjigju

Emri: andi
Email: Andi.96@yahoo.com
Komenti: Bravo bravo. Flm se Kam Mar nje 10 te madhe me kte esene. :*
  Pergjigju

Emri: genta
Email: genta. 2@gmail.com
Komenti: Sa bukur shkruan! Je vertete e talentuar.
  Pergjigju

Emri: arta
Email: artaarts@gmail.com
Komenti: Bravo bravo bravo bravo. Keshtu vazhdo.
  Pergjigju

Emri: Anaili
Email: ana.ela.ina.eni@gmail.com
Komenti: faleminderit
  Pergjigju

Emri: anonim1
Email: anonim1@yahoo.com
Komenti: Ka edhe me mire.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.