Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4218
Data e postimit: 2015-04-13 15:28:28
Shikime: 5307
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: enderrat

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Enderrat
Autori: mariglena shabani
Shkolla: "E re"
Klasa: 9B
Qyteti: DURRES
E-mail: artinis.shabani@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

TE ENDERROSH, DO TE THOTE HAPI SYTE NGA GJUMI 3 SEKONDASH QE JE DUKE BERE
SHIJOJE ENDERREN BASHKE ME PENGESAT QE DO TE DALIN QOFTE TE HIDHURA QOFSHIN ATO.ENDERRAT NUK SHIKOHEN VETEM NE GJUME\APO SIC THEMI NE ME SY TE HAPUR PERKUNDRAZI, ENDERRA TE HAP DYERT E JETES.EDHE PO RE NE NJE CAST TE HIDHUR KURRE MOS E LESHO DOREN NGA ZINXHIRI QE JE LIDHUR,DHE KURRE MOS E KEPUT ATE.JETA TE PERBALL ME SHUME PENGESA TE MIRA DHE TE HIDHURA QE TI NUK I PRET PER MOMENTIN,POR TE MESON SE C'ESHTE NE TE VERTETE ENDERRA DHE KU E KA CAKUN E VET.NE JETOJME NJE NJE HERE MARRIM FRYME LIRISHT DHE SHIKOJM LIRISHT SIC ESHTE NE TE VERTETE DHE JO SIC E IMAGJINOJME NE TE VERTETE,KUR PERBALLEMI ME LUFTEN PER SHENDETIN KA RASTE KUR "VDESIM"FIZIKISHT,POR ENDERRAT NA MBAJNE GJALLE,DHE SHPRESA BRENDA NESH NA ZGJON JO VETEM IMAGJINATEN TONE TE FRESKET QE KEMI POR EDHE NJE MUNDESSI QE TE ECIM PARA.KJO ESHTE LOGOJA IME:“Kur ti dëshiron diçka, i tërë universi komploton për të të ndihmuar që ta arrish atë.”





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     mariglena shabani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/enderrat/4218


Vepra te ngjashme
Te degjosh te tjere...
Lloji: Ese argumentuese
Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme...
nje anije me enderr...
Lloji: Ese informuese
E quajta keshtu sepse me te vertet jeta eshte nje anije me enderra ,e cila lundron drejt oqeanit...
Te jemi miq me njer...
Lloji: Leter
Miqesia,nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave.Lind pyetja qka esht...
moshataret e mi nep...
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshenca. Te jesh adoleshent do te thote te ndjesh droje,te fillosh te mendosh si te rriturit,nd...
Mami
Lloji: Poezi personale
Ti per mua je njeriu me i uruar je si ari i kulluar per mua ke rendesi si te ishe mbretereshe je ...
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por...
Miqesia
Lloji: Pershkrim
Gjate jetes sone te shkurter ne toke njohim shume njerez.Disa koha i fshin sikur te mos kishin qene ...
zhgenjimi
Lloji: Romane
Ora ecen ecen pa pushim dhe gjumi ne syt e mi nuk duket gjekundi.Me kohen eshte larguar edhe ai veti...
"Trembem par a se t...
Lloji: Ese shpjeguese
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjith...
Frika dhe misteri
Lloji: Ese filozofike
Te duket sikur po humb kontrollin. Ndihesh i rrezikuar, zemra te rreh for dhe shpejt. Edhe perse per...
Ajo eshte mamaja im...
Lloji: Ese pershkruese
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam....
kuriozitet
Lloji: Thenie
une do ti lutesha cdo njeriu qe sa te kete jeten te mos sillet keq ose me sakte te mos jete i keq ap...


Komentet e fundit!

Emri: luljeta
Email: luli@gmail.com
Komenti: une them se kur ti enderron dica dhe don dicka dhe vazhon ta duash me kembengulje sado te tjere te duan te te pengojne.ASGJE NUK DO TE MUND TE TEEEEEEE NDALOOOOOJEEEE
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.