Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem une copetohem , nese ato qajne une qaj , por nese shikoj buzeqeshje ne fytyren e tyre atehere kjo eshte dita ime me e bukur per mua . Une kam nje shoqeri qe bisedoj qe bisedoj cdo gje me to , qe i kam afer ne cdo moment , e kam nje shoqeri qe nuk me le kurre ne balte . Kam nje shoqeri qe mund te them me gjithe gojen jane miqte me te mire ne bote . Pa e permendur shoqen e ngushte ,te cilen e ofendoj nese e quaj te tille sepse ajo eshte motra ime . Ajo eshte nje pjese e zemres sime . Nese nje dite nuk e shikoj , ajo dite nuk kalon e kur jemi bashke ajo dite eshte dita me e bukur per mua sepse kur jemi bashke ne vetem qeshim dhe jemi vetem te gezuara. Ajo me kupton ne cdo moment , nese te gjithe me kuptojne pasi jua shpjegoj situaten ajo me kupton thjesht me nje shikim . Ne nuk mendojme 2 here nese kemi nevoje per njera tjetren. Une e dua shume ate dhe ajo me do shume mua . Nuk di cfare te shkruaj per te sepse e kam moter e nuk besoj se ka gje me te shtrenjte se motra . Por nese filloj te shkruaj per te jovetem fletet dalin por edhe te gjitha mjetet e shkrimit nuk dalin . Une nuk e imagjinoj dot jeten time pa te e pa shoqerine time sepse ato jane pjesa me e rendesishme e jetes per mua ..
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
$uicideboy$
Email:
senad.zeneli@gmail.com
Komenti:
te lumte kjo eshte shoqeria e vertete e jetes.Shoqet e tua duhet te jene te gezuara qe kane nje shoqe si ty
Emri:
ela
Email:
ela.gashi@hotmail.com
Komenti:
lumturia eshte nje gje e rendesishme por ajo duhet te kujdeset mir. Pjese e lumturise eshte edhe shoqeria une kam shoqeri te madhe por edhe jam e shoqeruar me ta marim kritika gjithmon nga ars por perseri shoqeria nuk shitet asnjeher dhe as nuk harohet . Shoqeria eshte nje antar i jetes!!