Shkolla nje vater diturie e mbushur plot xhevahir Kur shkojme ne shkolle na vije mire qe do mesojme gjera te reja mesuesja jone e dashur na jep detyra na shpjegon detyra dhe jep mesimin sipas orarit Me një Shtator eshte dita jone e shume pritur kalojme klasen e trete e kthehemi perseri ne shkolle Mesuesja na jep aktivitete te ndryshme kenaqemi sepse mendja na mbushet dituri e kur të rritemi ti mbajme mend ato kujtime te shtrenjta E ne nxensit do i mbajme mend gjdo here dy gjera shume te vlershme Shkollen dhe mesuesen.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Idea Guda - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Shkolla/4178
Vepra te ngjashme
pushimet verore
Lloji: Ese pershkruese
Une pushimet verore i kalova shume mire.Sa i perket kenaqesive pata mjaftueshem.Ajo qe e beri te veq...
Gabimet jan pjesë ...
Lloji: Ese pershkruese
Qdo njeri bën gabime qoft i madh apo i vogel..por jo qe ne i bëjm me qellim por ato fatketsisht nd...
MAMI IM ♥♥♥
Lloji: Ese pershkruese
Ne kete ese mund te them se nuk eshte vetem subjektive por eshte SUPER subjektive pasi perfshihen te...
Nje vend aq i afert...
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujt...
Bushi im
Lloji: Ese pershkruese
Bushi im, pra babi im eshte 1 njeri shume i mire dhe per me teper jo se dua te mburrem por mund te t...
ese pershkruese
Lloji: Ese pershkruese
Te zgjohesh me cicerimat e zogjve është nje ndjejn e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duki ...
A JU KA NDODHUR
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria ,miqet nuk jan thjesht një ngrup njerzish, me të cilët thjesht kalon koh me ta dhe b...
asma
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e bukur dhe e delire,e buruar ne shume zemra.Ajo lind si rrjedhoje e mire...
Gjuha jone
Lloji: Ese pershkruese
Gjuha jone
Te ben krenar te degjoshqe gjithesecili nga ne flete shqip ne cdo ane te botes qe te shk...
marredheniet midis ...
Lloji: Ese pershkruese
Ne ditet e sotme,pakkush deshiron te jetoje ne nje familje te madhe. Kjo ndodh sepse kohet kane ndry...
Autobiografia ime
Lloji: Ese pershkruese
AUTOBIOGRAFIA
Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku e...
shkolla ime
Lloji: Ese pershkruese
shkolla ime e dashur kur te shoh ty me vjen baelldi dhe kur vi ne shkolle me vjen per te qare nga ge...
Komentet e fundit!
Emri:
Roza
Email:
Roza_Kadriu@hotmail.com
Komenti:
Idea Nga kjo ese qe shkrove besoj se jeni nje vajze e talentuar dhe githmone do te jeni .Ju uroj suksese Te metejshme Ne klasen e trete!