Ne jete nuk ke vetem lumturi. Ato qe mendojne se per nje gabim jeta e tyre ka marre fund e kane gabim ,jeta eshte perpara . Nese te ka shkuar ters dicka qe ke nisur te besh mos thuaj se ka marre fund, jeta vazhdon akoma.Nese dikush te ka refuzuar mos u merzit, ka plot te tjere ne jete.Ne jete nuk mohohet dicka qe ke bere sepse e verteta triumfon.Keshtu di ta pershkruaj jeten.Shpresoj tju pelqeje.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Vuajtje..
Lloji: Ese pershkruese
‘’Nje stacion imagjinar do te ishte perfekt per te njohur historine tone.Kthehem 68 vite pas, ne...
miqte e mi
Lloji: Ese pershkruese
miqte tane jane cdo gje per ne .Ato dine te jene te mire ne cdo sekond te jetes tone,na bejne te qes...
Durresi
Lloji: Ese pershkruese
Durresi,nje nder mrekullite e bukurise shqiptare, ka se cfare t`u ofroje vizitoreve. Shtirja buze de...
Vjeshta Ne Fshatin ...
Lloji: Ese pershkruese
Dielli doli ne horizont me rrezet e tij te arta, duke ngrohur tere siperfaqen e tokes,duke ngrohur t...
Mësuesja ime
Lloji: Ese pershkruese
Ah sa fjalë të ëmbla e shpirtërore kam për të të thëne ty e dashur. Vëtëm kur shqiptoj fja...
JETA
Lloji: Ese pershkruese
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrar...
Vjeshta Naim Frashe...
Lloji: Ese pershkruese
Vjeshta
Era qe frynte tani nuk ishte as ai flladi i lehte i
pranveres,as ai veriu i veres;ajo i...
Gezimi i vitit te r...
Lloji: Ese pershkruese
Viti i Ri eshte nje feste e kendshme dhe plot hare.
Kjo feste gezon te gjithë fëmijët anembanë ...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
dashuria eshte nje ndjenje shume e bukur, e cila lind dhe zhvillohet gradualisht, por shume shpesh n...
Vendlindja
Lloji: Ese pershkruese
Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante d...
100 vite shtet
Lloji: Ese pershkruese
Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori p...
Ndjenja e lirisë
Lloji: Ese pershkruese
Liria është ajo ndjenjë që na formëson dhe na bën këta që jemi.Ajo zgjon shpresë dhe dashur...
Komentet e fundit!
Emri:
Ana Xhihani
Email:
anna.xhihani@hotmail.com
Komenti:
Medinati qe mendon se shkrimet e mia nuk jane per moshen time......ti je me e vogel se une...mendon se ky eshte shkrim per ty?..nejse jam dakort me liljanen eshte nje fjalim i bkr