Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2022-05-16 00:00:01
Shikime: 5613
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 3

Titulli: Pasioni im ... më mrekullon

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pasioni im
Autori: Abel Bosi
Shkolla: Lidhja e Prizrenit
Klasa: 9b
Qyteti: Tiranë
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

“Pa pasion nuk është krijuar asnjë vepër e madhe dhe as që mund të krijohet” ~ Xhorxh Hegel
Pasioni është pjesë e jetës së çdo personi edhe unë si të gjithë e kam një pasion. Pasioni që unë kam është futbolli. Futbolli për mua është si oksigjeni për trupin. Kontakti im i parë me futbollin ka qenë që në vogëli kur familjarët e mi shikonin futboll. Vitet kalonin dhe fillova dhe unë që të luaja këtë lojë. Me çdo gjuajtje të topit pasioni fillonte dhe rritej.
Futbolli është loja më popullore në botë ku mesatarisht një kampionat botëror ndiqet nga më shumë se rreth 500 milionë njerëz kudo nëpër botë dhe ky sport ndërlidh gjithë kontinentet si dhe popujt dhe kulturat e tyre. Në Europë është sporti më i paguar.
Ekipet që unë bëj tifo janë Partizani dhe Real Madridi. Përpiqem të shoh çdo ndeshje të këtyre ekipeve por pse jo të shkoj dhe në stadium kur më jepet mundësia. Arsyeja përse unë pëlqej këto ekipe janë loja e tyre dhe aksionet që bëjnë.
Pozicioni që unë pëlqej të luaj është sulmues. Arsyeja e kësaj është sepse jam më pranë golit dhe kjo gjë më jep një emocion të madh.
Në të ardhme kam dëshirë të anëtarsohem në një klub futbolli që ti jap jetë pasionit tim dhe të bëj të pamundurën që të jem më i suksesshëm.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Abel Bosi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Pasioni+im+...+m%C3%AB+mrekullon/7948


Vepra te ngjashme
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore...
Peisazh dimri
Lloji: Ese pershkruese
Peisazhi I liqenit te Pogradecit jepet ne qetesi.Cdo gje paraqitet e zymte .Mungon jeta,levizja dh...
nena
Lloji: Ese pershkruese
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mir...
kush jam unë?
Lloji: Ese pershkruese
Unë kam lindur për një jetë lukzoze.Une jam ajo që cdo herë kam qenë në një fa...
pushimet verore
Lloji: Ese pershkruese
Une pushimet verore i kalova shume mire.Sa i perket kenaqesive pata mjaftueshem.Ajo qe e beri te veq...
Klasa ime
Lloji: Ese pershkruese
Vitin e kaluar shkova ne klase te gjashte. Nje kalim i rendesishem per jeten time; n...
Perjetesia
Lloji: Ese pershkruese
Me detin lind dhe largohet dashuria. Me valet vijne iluzione qe me kalimin e kohes mund te holloh...

Lloji: Ese pershkruese
I dashur gjyshi im, Ti i përket dy botëve, asaj të shkuarës së komunizmit, por edhe të tashm...
Perendimi
Lloji: Ese pershkruese
Tek kalojne oret, Dielli nazemadh pasi mbaroi me nge udhetimin e perhershem, iu afrua shtratit te ti...
Shkolla
Lloji: Ese pershkruese
Shkolla Shkolla nje vater diturie e mbushur plot xhevahir Kur shkojme ne shkolle na vije mire qe ...
Kujtimet feminore
Lloji: Ese pershkruese
Ecen koha , vrapon e se ndal kurre hapin, e si ndal as kujtimet. Na sjell ne rrugetimin e gjate me ...
Shqiperi te uroje g...
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperi te uroje gezur pavarsine Atdhe,fjale qe del nga zemra si nje rreze drite , kur e s...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.