Data e postimit: 2015-12-16 19:19:32
Shikime: 4672
|
|
Likes:
3
Dislikes:
0
Titulli:
Nena
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Nena ehhh sa bukur tingellon .Vetm ky emer sa kenaqesi qe te jep....Nje emer plot me tingellim qe pushtoi te gjithe zemrat e femijeve.Nena kur degjon zerin e embel te saj kur buron ne veshet e tu ti shkon fluturim...Nje engjell i vertete a po jo ? Ajo qe dhimbjen ta kthen ne lumturi te kthen buzeqeshjen kur ke frike vetem ajo.....Ne fund te thot biri im te puth dhe te kthen gezimin i habturr .Kjo Eshte Nena ime...Loti i saj si are qe rrjedh nder faqet e veta ashtu nuk e meriton aspak...Shpeshhere pyes veten : Kush me lindi ?, kush me rriti e me ushqej? dhe kush eshte ai person? Epo ajo qe po kerkoj eshte afer meje gjithmon kurr nuk me ka braktusir gjithmon ka qene afer meje ne cdo moment edhe te hidheruarat edhe te gezuarat..Thjeshte eshte e shtrenjte per te gjithe jo vetem per mua....Nena duhet te kete plotesisht dashuri sepse kete e meriton plotesisht... Kjo Eshte nena ime,, te duaa dhe do te te dua pergjithmon .Nene...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Amra Osmani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Nena+/4689
Vepra te ngjashme
Magjia e kohes !!
Lloji: Ese pershkruese
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nj...
|
Vendi imagjinar
Lloji: Ese pershkruese
Sot imagjinata me coi diku larg kesaj bote reale. Nuk mund te konceptoja ku kisha shkuar,kishte shum...
|
E ARDHMJA IME
Lloji: Ese pershkruese
E ARDHMJA IME
E c'mund te flas une per te ardhmen time,duke ditur se te gjithe na t...
|
DEGJO ZEMRËN TENDE
Lloji: Ese pershkruese
Fillova ta kërkoj dike, dike që do me dojë, dike që me të mund të flas lirshem, dike që ta fi...
|
vdekja
Lloji: Ese pershkruese
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kan...
|
“MERR SYTE E MI D...
Lloji: Ese pershkruese
Shpesh njerzit zene e flasin kuturru per nje njeri qe e duan , nje njeri qe e adhurojne , ose nje nj...
|
Endra
Lloji: Ese pershkruese
..Dhe ne ate cast mu shfaqe ti ......
|
Perendimi
Lloji: Ese pershkruese
Tek kalojne oret, Dielli nazemadh pasi mbaroi me nge udhetimin e perhershem, iu afrua shtratit te ti...
|
8 vite bashk
Lloji: Ese pershkruese
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Er...
|
Familja
Lloji: Ese pershkruese
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i ca...
|
atdheu
Lloji: Ese pershkruese
Atdheu eshte gjeja me e shtrenjt ne jete ai eshte vendi ku linda dhe ku u rrita....
|
Gjaku e Flamuri
Lloji: Ese pershkruese
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|