Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7542
Data e postimit: 2021-01-31 18:15:02
Shikime: 2864
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 1

Titulli: Udhetimet e mia per ne Londer

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pushime
Autori: Edi Berisha
Shkolla: Ymer Prizereni
Klasa: X/12
Qyteti: Prizereni
E-mail: edib632@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ishte nje dite e mire kur shkuam ne Prishtine ne aeroportin Adem Jashari per te shkuar ne Londer. Kemi udhetuar 3ore ka qene nje udhetim shume i mir. Ne Londer kishte shume turist qe shkojn qe ta vizitojn sepse esht nje vend shum imir sepse ka vende shume te mira si: Kulla e Londres,Pallati Mbreteror,Shtepia e Parlamentit etj. Londra ka nje popullsi shume te madhe esht nje kryeqytet shum i mir. Ne Londer ka shum pamje te mira dhe un u kenaqa shume qe shkova qe ta vizitoja.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Edi Berisha - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Udhetimet+e+mia+per+ne+Londer/7542


Vepra te ngjashme
Pershkrimi i nje nj...
Lloji: Tekst pershkrues
Dua Lipa eshte nje vajze 25-vjecare , kengetare, tekstshkruese, dhe modele me prejardhje shqiptare ,...
Te jetosh...
Lloji: Ese pershkruese
Jeta..,eshte egzistenca e njeriut, shum njerez kan gjethqka qe duan, ndersa shum te tjerve ju mungon...
nene tereza
Lloji: Ese vleresuese
nene tereza te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene njeriu me i dashur dhe me bujar ne bote.Emri...
5,6,7 Marsi
Lloji: Ese shpjeguese
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ...
Udhetimi me klasen(...
Lloji: Ese pershkruese
Javen e kaluar shkuam ne Vlore. Nje dite para isha teper e emocionuar per te shkuar atje. U nisa me ...
nena
Lloji: Ese argumentuese
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun...
ese pershruese
Lloji: Ese pershkruese
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate...
Vellai im
Lloji: Analize letrare
Pershendetje,un jam ne Megi Llulla nje vajze ne klasen e 4.Sot vendosa te pershkruaj vellain tim i c...
miqesia
Lloji: Ese argumentuese
edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh j...
Nje eskursion ne py...
Lloji: Tekst pershkrues
Mesuesja organizoi nje eskursion me klasen tone ,destinacioni ishte ne pull. Sapo shkuam aty pame sh...
Stina ime e preferu...
Lloji: Hartim
Te gjitha stinet jane te bukura por me e mira nga te gjithat eshte Vera . Gjat veres ka shume vap dh...
PUSHIMET E MIA VERO...
Lloji: Pershkrim
PUSHMET E MIA VERORE. KETO PUSHIME PER MUA ISHIN PLOT ARGETIME.2 MUAJT E PARA TE VERES BERA PLAZH,A...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.