Data e postimit: 2014-11-14 20:00:37
Shikime: 4241
|
|
Likes:
1
Dislikes:
0
Titulli:
Te dua nene
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Tani qe shkruaj nje ndjenje e forte dashurie ngulet tentakulat e saj ne cdo rrahje te zemres time.E keni parasysh madheshtine e oqeanit ,oksigjenin e paster te natyres se virgjer,kupen e pafund qiellore apo lashtesine e shkrimeve ne arkivat miliarda vjecare?Kjo ndjenje qe me ka pushtuar te teren i kapercen dhe vete keto te fundit.Ndjenje qe ne zemren time gdhendi shkronjat e argjenda te fjales nene.Nje grua portreti i se ciles ,ma ato floket kafe e te shndritshem si vete kristali,me syte e zinj e me nje trup mesatar ,u ngulit thelle ne zemren time si imazhi me i cmuar i saj.Nje grua emri i se ciles ,ndricoi dhe castet kur boshlleku vriste buzeqeshjen.Nje grua buzeqeshja e embel e se ciles hidheron dhe mjaltin,buzeqeshi cdo dite te jetes time.Kater shkronjat qe ndertuan fjelen e pare qe belbezova.Personi per te cilin jeta me kujton ne cast te saj shprehjen qe butidhe acarin me te eger''nene ,te dua''
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Klara Noku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Te+dua+nene/3267
Vepra te ngjashme
Gjakmarrja, një pl...
Lloji: Ese pershkruese
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Es...
|
Engjelli im
Lloji: Ese pershkruese
Ti,ishe ti gjithckaja qe mbizoteronte tek une,ishe ti ai ylli qe ndriconte ne netet e zymta te dimri...
|
autobiografia
Lloji: Ese pershkruese
Une Quhem Anamika . Jam nje vajze 15-vjecare dhe kam lindur me: 26/02/2000. Jam ne kete bote te madh...
|
metamorfoza
Lloji: Ese pershkruese
Metamorfoza!
Në një ditë të bukur me diell dola shëtitje në zemër të metropolit tone.
Kish...
|
Ne Vlore per shpall...
Lloji: Ese pershkruese
Sot eshte data 28 nentor 1912,eshte nje dite e shenuar per te gjithe shqiptaret anembane,qe e kemi p...
|
Perendimi
Lloji: Ese pershkruese
Tek kalojne oret, Dielli nazemadh pasi mbaroi me nge udhetimin e perhershem, iu afrua shtratit te ti...
|
Ese Informative
Lloji: Ese pershkruese
Apolonia është qyteti antik në Shqipëri ndër më të mëdhenjtë në pellgun e Adriatikut dhe m...
|
prralla pasqyra e j...
Lloji: Ese pershkruese
ne jeten tone te perditeshme shpesh tregojme peralla te ndryshme .keto perralla ne vetvete perfaqeso...
|
Ese
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga institucionet me te rendesishme ne jete eshte shkolla.Shkolla eshte vater dije,shoqerie dhe ...
|
....Perditshmeria'
Lloji: Ese pershkruese
Pash shum njerez qe gabuan, por, nuk pash nga ata qe u penduan dhe qe kerkuan falje?
Nuk pash n...
|
|
Xhaxhi
Lloji: Ese pershkruese
Te Kesh nje xhaxhi do te thote te Kesh te gjithe pasurine e botes😍😍...Une jam shume e lumtur q...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|