Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8191
Data e postimit: 2023-11-15 16:18:19
Shikime: 386
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Kur dikush te trajton krq

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Trajtimi i keq ndaj jush
Autori: Korina Duka
Shkolla: Qybra sikoli
Klasa: 7a
Qyteti: Prrenjas
E-mail: Enkeledaduka88@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

U ndjeve keq??? Nuk fole. Pse heshte? Pse u shmange? Pse u mbylle ne vetvete? Pse? Pse? Pse? Cjane keto padrejtesi me ne???Mos i mendo te gjitha. Mos ki frike nga askush. Mos u mbyll ne vetvete. Mos ik ne dhome te qash e vetmuar ose te vrasesh veten eshte gabim, por ik dhe tregoi vendin e vertet atij personi, tregoji qe ske frik nga ai dhe me pas ai person nuk do te luaj me me ndjenjat tuaja me shpirtin tuaj me ju dhe ne fund me askend. Ai sesht me askush. Nuk te shikon e jo te te bullizoj dhe te te ofendoj. Mund ta beje por vetem nese ju ja ktheheni ne te njejten menyre ato qe ai ben me ju. Me ironi, me inat, me gjerat qe dikujt si pelqejn sic sillet dikush me ju. Behuni njerez mblithni mendjen dhe tregojani vendin gjithkujt sepse ata sjane askush.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Korina Duka - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Kur+dikush+te+trajton+krq/8191


Vepra te ngjashme
Veshtiresite e nje...
Lloji: Analize letrare
Veshtiresite e njerzve. Tani qe jam duke shkruajttur nuk di cfare te flas. Ka disa njerez qe nuk ...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
A keni frike nga ve...
Lloji: Ese pershkruese
Vetmi.Qetesi.Shpesh me pelqen te rri vetem.Te shijoj qetesine dhe erresiren.Shpesh ndjehem mire dhe ...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese shpjeguese
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai...
“Ti”
Lloji: Leter
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne k...
Frika...
Lloji: Ese filozofike
Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... F...
me duhet te hesht
Lloji: Poezi dashurie
Me duhet te hesht… E shoh qe fjalet skan kuptim, me e mire eshte heshtja. Kam frike te pyes ne ...
Shteg I Pamundesise
Lloji: Poezi kolone
<<SHTEG I PAMUNDESISE >> Si mund te flas dikush Per dike qe se njeh? Si mund te gjykoje dikush...
Shteg I Pamundesise
Lloji: Poezi kolone
<<SHTEG I PAMUNDESISE >> Si mund te flas dikush Per dike qe se njeh? Si mund te gjykoje dikush...
Fshehja e Personali...
Lloji: Tekst filozofik
Personaliteti im,po si mund ta pershkruaj ate,po te me duhej ta pershkruaja do te duhej te perdorej...
Te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese informuese
Te gabosh eshte nje veprim i pa menduar mire qe behet duke filluar nga nje adoleshent,deri tek nje p...
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese pershkruese
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.