Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7876
Data e postimit: 2022-02-15 21:44:18
Shikime: 3105
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Udhetim ne Shkoder

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pushimet Dimerore
Autori: Filanja
Shkolla: Drita e Dijes
Klasa: 8A
Qyteti: Vlore
E-mail: emililikaj2008@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Per ata qe nuk e din mua e familjes time na pelqejn tejmase udhetimet dhe keshtu vendosem qe per vit te ri te udhetonim po per shkak te pandemis vendosem qe mos te udhetonim jasht shtetit por te shkonim ne nje nga vendet e bukura dhe madheshtore te shqiperise. Pasi pyetem secilin se ku deshironim te shkonim vendosem qe te shkonim ne Boge nje fshat turistik ne veri te shqiperis. Kur e mora vesh se ku do te shkonim u gezova shum sepse nje nder gjerat e mia te preferuara jane dhe vendet me debore ose thjesht ato ne mal. Beme pergatitjet tona dhe diten tjeter u nisem edhe pse rruga ishte pak lodhshme perseri i thoja vetes qe ia vlente.ne momentin kur ndodheshim ne shkoder vendosem qe te benim nje pushim pas gjithe asaj rruge e me pas filluam rrugen per ne boge. Pothuajse ne gjysmen e rruges makina filloi te tregonte nje sinjal. Babi tha se sinjali filloi ngaqe bateria mund te fikej nga momenti ne moment. Ne ate moment u shqetesova sepse jo vetem qe makina mund te ndalonte nga momenti ne moment por po ashtu ndodheshim ne nje vend ku nuk kishte linje e skishim mundesi qe te telefononim njeri. Gjithsesi arritem ne hotel pa pesuar asnje problem. Hoteli ishte madheshtor dhe pervec kesaj kudo ishte mbuluar me debore. Gjate qendrimit atje vendosem qe te shkonim ne nje pike me te lart per ski. Skite ishin te mrekullueshme por sic do te thoshte shumica me i bukur ishte momenti kur luajtem me debore. Pevec kesaj ne po ashtu u argetuam tek pishinat e medha duke luajtur me njeri tjetrin, hodhem fizhekzjarre e me pas ndezem nje zjarr te madh dhe qendruam rreth tij. Pra me pak fjale cdo gje ishte thjesht perfekte.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Filanja - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Udhetim+ne+Shkoder/7876


Vepra te ngjashme
Nje piknik me famil...
Lloji: Tregim
Ate dite,me damiljen vendosem qe te benim nje piknik ne natyre sebashku me kushurinjte e mi , te cil...
Gjashte shoke ne av...
Lloji: Ese pershkruese
Gjashte shoke ambicioze, te emocionuar qendrojne ne rreze te malit te Gramozit dhe ...
Me shoket e shoqet ...
Lloji: Ese pershkruese
Nje dite dimri kur u zgjova ne mengjes,pashe qe vendi ishte zbardhur krejtesisht nga debora. Fillov...
ekskursioni
Lloji: Ese pershkruese
Vitin e kaluar shkuam ne nje ekskursion shume te bukur qe s'mund te harrohet lehte.Ne planifikuam qe...
BUTRINTI
Lloji: Hartim
Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qy...
BUTRINTI
Lloji: Hartim
Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qy...
Tregim me aventura
Lloji: Tregim
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengada...
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
Ishte nje stine e ftohte dimri dhe po ashtu edhe ditelindja ime.Cdo here shikoja qiellin e bukur nat...
Tregime fantastiko ...
Lloji: Tregim
Tashme isha pesdhjete mije yje drite larg mga familja ime dhs kjo ndodhi fale kureshtjes time.Ne nje...
''Udhëtimi i ëndr...
Lloji: Pershkrim
Ishte e martë . Kur hymë brenda në shkollë drejtori po na priste pak me lart aty tek shkallet ...
MIQESIA
Lloji: Poezi personale
ISHTE SHTATOR KUR U TAKUAM, POR ISHTE NENTOR KUR SHOQERINE TONE FORMUAM NJERI-TJETRIN NE FILLIM E...
Dashuri dhe ndeshki...
Lloji: Novela
Pershnedetje! Une quhem F... dhe jam nje vajze 18 vjecare, por kjo pak rendesi ka. Une vij nga nje f...


Komentet e fundit!

Emri: Glea
Email: gleaduka@gmail.com
Komenti: Nje ese shume e bukur, por dicka qe e vura re ishte shkrimi i shkronjave te madha.Ne pergjithesi bravo.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.