Femijeria ime
Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujtim i femijerise mund te ndryshoj gjithcka keto momente gjithmone kujtohen me mall nga cdokush pasi aty ne kemi qene gjithmone vetvetja te paster te qeshur te padjallezuar mbi te gjitha te lumtur,bota eshte nje vend shume i veshtire gjithmon duhet te jesh ne lufte per mbijetese por derisa je femije ti nk e kupton kete ndienje je ne nje bote qe cdo kush deshiron ti kthehet pas ta provoj qofte edhe nje here bota e eger e sotme nuk ti realizon enderrat qe ke pasur ne femijeri si p.sh un doja qe te isha nje austonaute pasi kisha frike se nje dite dielli do binte nga qielli dhe do te ma digjte te gjitheve dhe mendoja kete profesion si nje zgjidhje te ketij problemi imagjinate e nje femije eshte aq e larmishme sa nk njeh kufij apo pengese sic e kisha edhe une kete ndienje kur isha femije gjithcka qe duhet te bejme eshte thjesht te kujtojme me mall veten tone sepse aty jemi ne me te vertete eshte gjithcka pa kushte.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!