Data e postimit: 2017-03-19 21:20:51
Shikime: 23994
Likes:
5
Dislikes:
8
Titulli:
vjeshta
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Stina e vjeshtes fillon me 23 shtator .vjeshta ne fshat duket shume ndryshe sepse nuk e ka pamjen si ne vere.Natyra merr pammje me ngjyre kafe.Kudo ne barin e njome ka gjethe me ngjyra te ndryshme te cilat kane rene prej pemeve.TE gjithe behen gati per dimer blejn drunje dhe i prejne.E femijet jane te pikelluar sepse nuk mund te luajne siq loznin me pare ne vere.Vjeshta eshte nje stine e ftohte por kjo nuk do te thote se stina e vjeshtes eshete e keqe edhe stina e vjeshtes eshte e mire.
KESHTU ESHTE STINA E VJESHTES...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
tringa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/vjeshta/5702
Vepra te ngjashme
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
- Pyetja e pare qe me lindi duke filluar kete ese:Ku ta marre motivimin?
Mosha qe jam tani nuk me ...
Familja
Lloji: Ese pershkruese
Nje gje qe vlen me shumë se gjithçka,një vend i ngjajshëm me parajsën,disa lule që ujiten perm...
vjeshta nje pranve...
Lloji: Ese pershkruese
pas te nxehtit pervelues te gushtit pergatitja per shira te rrembyer per njerez qe nxitojne te shkoj...
Shoqëria
Lloji: Ese pershkruese
Shoqërn e vertetë eshte shumë e veshtir të gjesh. Të kesh nje shoqeri te vertet do te thot te k...
ligji dhe ne
Lloji: Ese pershkruese
Mendimet e mia shkuan larg...NUK po gjeja dot rinisjen e tyre..U mundova ... POR me kot ...po e ni...
JETA
Lloji: Ese pershkruese
kur ne jete nuk te mbetet azgje per te jetuar kur te shkaterroen endrret ndjehesh ipa shprese nje pe...
Nëna
Lloji: Ese pershkruese
A ka emer me te embel sesa emri nene.....
Kur je semur ajo te sheron,kur je ne hidherim ajo te gezo...
uji i jetes
Lloji: Ese pershkruese
nje here e nje kohe na ishte nje mbret i cili ishte plakur shume dhe ishte ne prag te vdekjes.ai urd...
kultura ime
Lloji: Ese pershkruese
Kultura tregon indentitetin e një personi..Një njeri i kulturuar është ai njeri që ka dije,që ...
"Si e mendoj te ard...
Lloji: Ese pershkruese
Si cdo njeri tjeter edhe une e perfytyroj te ardhmen time me ndryshime masive. Nje te ardhme te rret...
vjeshta ne fshatin ...
Lloji: Ese pershkruese
E pergjumur dola ne dritare.Shikoja natyren me vete thash "sa bukur" .Gjithqka ishte ndryshe kishin ...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Përmend fjalën nene dhe ke përmendur kuptimin e jetës, ardhshmërisë, gjithësisë ! Ulu pranë...
Emri:
Alketa
Email:
Alketadugolli@hotmail.com
Komenti:
Me ka lën pershtypje te madhe
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
Monda
Email:
Monda@hotmail.com
Komenti:
Kjo ese me ka lene shume pershtypje
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
lea
Email:
lea_@hotmail.com
Komenti:
kjo ese eshte teper e bukurrrr
Pergjigju
Emri:
tringa
Email:
tringa_@hotmail.com
Komenti:
faleminderit per komplimentin
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti