Dardha eshte nje vend shume i bukur e cila ndodhet ne korce .Ajo ka nje bukuri shume te rradhe sepse ndodhet mes pyjeve ,madje edhe se ka ajrin te paster.Lulet ,gjelberimi ,ndertesat e larta e te bukura ,rruget e shtruar me kalldrem e gjallerojne edhe me shume kete vend .Nuk eshte e populluar ama njerezit qe jetojne aty nuk i kane harruar traditat dhe zakonet perkundrazi atje gatuajne gjithmone ushqime tradicionale te cilat jane mjaft te shijshme ,me arome teper te vecante.Veshjet e burrave dhe grave gjithashtu jane tradicionale te qendisura ne menyre te mrekullueshme kuq e zi .Eshte nje vend ku cdo njeri mbetet i kenaqur nga mrekullite e saj .Dardha vazhdon te qendroje vendi me i preferuar nga turistet.etj .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Ida - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/KORCA/5701
Vepra te ngjashme
E ARDHMJA IME
Lloji: Ese pershkruese
E ARDHMJA IME
E c'mund te flas une per te ardhmen time,duke ditur se te gjithe na t...
vdekja
Lloji: Ese pershkruese
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kan...
nje vend i afert ng...
Lloji: Ese pershkruese
Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim...
Familja
Lloji: Ese pershkruese
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i ca...
uji i jetes
Lloji: Ese pershkruese
nje here e nje kohe na ishte nje mbret i cili ishte plakur shume dhe ishte ne prag te vdekjes.ai urd...
vetmia
Lloji: Ese pershkruese
VETMIA
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e e njejta gje?
Vetmia. Kjo ndienje qe shfaqet qe ne femij...
pershkrim i shokut ...
Lloji: Ese pershkruese
Emri im eshte XHejmon,shoku im me i ngushte e ka emrin Eri.
Une jam me i gjate se Eri.Eri eshte i...
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
Jemi ne stinen e Dimrit me acar.Tanime Dimri leshon orteqe bore qe bien mbi shtepi,male,livadhe.
Zo...
Gjyshi im
Lloji: Ese pershkruese
Gjyshi eshte personi me I dashur dhe më I shtrejti per mua.Që kur isha e vogel kisha shume deshire...
Familja dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush.
Sa here permendet emri famijle,...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Nuk eshte gje e lehte te cmojme dashurine.
Ne vend te pare, dashuria ia vlen te cmohet.
oh Dashuri...
Gjergj Fishta, një...
Lloji: Ese pershkruese
Kur u ndesha për herë të parë me emrin e Gjergj Fishtës ideja e parë që më erdhi në mendje ...
Komentet e fundit!
Emri:
.......
Email:
jnhnj@gmail.com
Komenti:
shume flm mora 7 me ket