Formimi I nje regjizori fillon diten qe behet I vetedijshem per zgjedhjen e tij dhe nuk mbaron kurre, pavaresisht nga gjatesia e jetes se tij profesionale brenda dhe jashte reklamave. Kur punohet ne nje agjensi, ka mundesi qe mos te gjesh shume kohe per te bere investigime. Kjo eshte arsyeja pse ne thelb duhet te zhvillosh nje kapacitet per evolucion qe ka te beje me mos humbjen e zakoneve te shendetshme per te marre informacion rregullisht, te investigosh cdo gje dhe mos te humbesh kuriozitetin dhe habine.
Gjithashtu, mos te harrosh se ne rastin tend, idete hyjne nga syte.
Regjizori eshte ai qe tregon cdo hap te cdo projekti. Ai ka te gjitha materialet per te vene ne pune nje projekt. Duhet te pershtatet ne pergjegjesine e te gjithe vizualizimit dhe prodhimit. Regjizori duhet te jete I afte ne fjalet qe thote, te njohe disiplinat ndihmese te profesionit, dhe te jete gjithmone krijues ne idete e tij. Per tu bere me shume krijues regjizori duhet te degjoje mendje krijuese te tjera.
Duhet te kesh nje mendje te hapur dhe te ndjeshme per te interpretuar idete e kolegeve dhe te kesh nje sjellje te thjeshte me profesionistet e tjere sepse keto jane "veglat" e punes per nje regjizor. Jane vegla humane dhe te talentuara, ndonjehere perfekte dhe ndonjehere te paqendrueshme.
Qe nje regjizor te jete I suksesshem ne profesionin e tij duhet te jete nje komunikues I afte ne publik dhe te kete nje fokusim te plote dhe profesional, gje qe do ta coje ate drejt dirigjimit te shume projekteve artistike.
Kushti kryesor per nje regjizor eshte talenti me te cilin ai lind. Eshte nje dhurate qe mund te zhvillohet me tej. Regjizori duhet te kete shume deshire per te punuar dhe per te "sjelle ne jete" ide me shumice.
Nje regjizor eshte nje profesionist universal, tregues I komunikimeve, krijues I markave, strateg I mediave, dhe skenarist vizual. Jane vetem variacione qe definojne aftesite unike te ketij profesioni. Mjafton te kesh vetem talentin dhe aftesine e duhur dhe do jesh nje regjizor I suksesshem dhe I respektuar nga te gjithe.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!