Data e postimit: 2016-04-11 16:24:23
Shikime: 6795
|
|
Kjo ese eshte e kopjuar. Esene origjinale mund ta gjeni KETU!
SHENIM: Ndalohet postimi i eseve te kopjuara ne faqe nga persona qe nuk jane autoret e vertete te saj!
Likes:
3
Dislikes:
3
Titulli:
deti i kujteses
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Deti I Kujteses...
Si qenie njerezore qe jemi ne trurin tone te vockel 'depozitohen' kaq shume kujtime te bukura , te mrekullueshme , te paharrueshme qe qendrojne gjere e gjate ne ate hapesire te vockel por qe ndonjehere kujtimet e shumta nuk mund te fshihen ne trurin tone , por nevojitet nje det ku ato kujtime te qendrojne perjete . Ku fotot , dokumentet , videot jane deti dhe kujtimet e shumta valeviten te qeta ne hapesiren e pafund . Kujtimet u ngjasojne nje deti , sepse jane me miliona kujtime , me miliona perjetime , me miliona brenga e gezime ... Pse jo mos ta celim rubinetin e detit te kujteses dhe te rikujtojme edhe nje here ato kujtime ku nje celes mjafton te hapesh ate thesar qe fshihet ne komodinen e dhomes time ...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
GISELDA XHELILI - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/deti++i+kujteses/5162
Vepra te ngjashme
plaku dhe duhani
Lloji: Ese shpjeguese
Erdhen në nje fshat ne Arabin e nxehet tregtarët me duhan me synimin e vetem për të shitur duhan...
|
''E ardhmja''
Lloji: Ese shpjeguese
a do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe me mu...
|
Lloji: Ese shpjeguese
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë....
|
...
Lloji: Ese shpjeguese
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here ...
|
|
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
|
jetojme te dy ne nj...
Lloji: Ese shpjeguese
Me lotët e zemrës e laga letrën e parë dhe të vetme për Ty! Gjatë, shumë gjatë e...
|
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty?
Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
|
Indetiteti kombetar...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjate periudhes se luftes kunder osmaneve Shqiperia ka kaluar nje periudhe te veshtire, me sprova...
|
Mami une te dua.
Lloji: Ese shpjeguese
A me do mua?
Cfare pyetje eshte kjo mami?A jam kaq e pafytyre saqe mos ta dua personin qe me solli ...
|
vjeshta
Lloji: Ese shpjeguese
Sa me pelqejn ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e leht qe fryn d...
|
Cfare eshte Bibliog...
Lloji: Ese shpjeguese
Bibliografia nga greqishtja e lashte per pershkrimin e librave , ne fillim merrej si i gjithe mesimi...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|