Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3624
Data e postimit: 2015-01-20 19:00:37
Shikime: 5752
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: "Trembem par a se te vertetes"

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: si jeni ne?
Autori: Alesia Cafaj
Shkolla: "Ahmet Gashi"
Klasa: 8c
Qyteti: Tirane
E-mail: denisamyrteza@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjithmone eshte e lehte.Ndonjehere keto behen me te komplikuara se c'duken dhe duan kohe per t'u zgjidhur.Nje pyetje te mundon per brenda:"A do ta zgjidh valle dhe nese po,si?E verteta dicka qe i trembemi shume.Por e verteta nuk eshte thjesht e kunderta e genjeshtres.Shume njerez kane karakter te fshet te cilet nuk hapen me njerez te tjere dhe keta jane ata persona qe perballen me te verteta te hidhura.Nje e vertete qe i peshon si nje barre e mezi pret qe ta heqi,do ta lodhi e gerryej perbrenda,me ate te vertete qe per te tjeret do jete vecse nje genjeshter.Ne zakonisht lodhemi nga keto...jo fizikisht por psikologjikisht dhe shpirterisht sepse eshte gjithmone ajo tjetra aty qe pret qe ti te hedhesh nje hap te gabuar e te gjithe te tjeret te qeshin me ty.Mbase nje dite dhe ata do te jene ne te njejten situate me ty por kur ata ta kuptojne se si ti je ndjere do te jete shume vone.Ti atehere do jesh rrenuar e do jesh tretur me dheun pavaresisht se ata se shohin e se kuptojne.Do gjesh dicka ku do kapesh do ngrihesh larte e do thuash m ze te larte qe te gjithe te kuptojn qarte qe ti mund te besh edhe me shume.Ne jemi ne rrezik te vazhdueshem te asaj rruge qe kemi zgjedhur te bejme.E verteta eshte si ilaci i syve te dhemb dhe te djeg ne fillim por me pas te ndihmon te shohesh me qarte dhe eshte me mire te lendohemi nga nje e vertete sesa te rehatohemi nen nje genjeshter.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Alesia Cafaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/%22Trembem+par+a+se+te+vertetes%22/3624


Vepra te ngjashme
"E verteta vret por...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne qofte se une nuk zgjohem per dy ,,, tre ,,, kater ,,, minuta dijeni se kam vdekur. Une gjalle ja...
E verteta dhe genje...
Lloji: Ese krahasuese
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane...
E verteta dhe genje...
Lloji: Ese krahasuese
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane...
Bota e Ideve
Lloji: Ese argumentuese
Nuk sherbente per te qene nje vajze e vogel. Ne vend qe te luante ne rrugen prane shtepise; lexont...
E verteta e ka forc...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Rruga per tek Drita...
Lloji: Ese pershkruese
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do ...
ceshte e bukura
Lloji: Ese argumentuese
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. aj...
Te degjosh te tjere...
Lloji: Ese argumentuese
Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...
Ese "Temperaturat"
Lloji: Analize letrare
Gjate viteve te fundit ne Shqiperi jane rritur shume temeraturat. Vlerat me te larta te temperatures...
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese argumentuese
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here k...


Komentet e fundit!

Emri: alesia
Email: alesiacafaj@yahoo.com
Komenti: Faleminderit
  Pergjigju

Emri: joana jamaica
Email: joanajamaica@hotmail.com
Komenti: brraaaaavooo! je yll yll ylll
  Pergjigju

Emri: estelina myka
Email: inas@gmail.com
Komenti: bravoo kjo fjalia e fundit me beri sh pershtypje te lumteeeeee!!!!
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.