Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 223
Data e postimit: 2012-02-23 10:28:58
Shikime: 6676
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: I'm Coming Home (P. Diddy)

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Shtepia...
Autori: Elda J. Pere
Shkolla: Rilindja
Klasa: 8
Qyteti: Pogradec
E-mail: jessicamira21@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

I’M COMING HOME - P. Diddy

Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga shtepia; e kur them “shtepi” nuk dua te kumtoj thjesht nje vend me 4 mure, sepse shtepia nuk eshte shtepi pa njerezit qe do, pa kujtimet e dikurshme, pa dashurine e ngrohtesine e saj te perhershme…
Gjithkush ndjen mall per vendin ku ka kaluar gjithe dhimbjet e gezimet e jetes se tij. Aty rilindin kujtimet cdo dite, edhe pse cdo dite nuk i kushtojme shume rendesi. Rendesia e vertete del kur nuk e ke.
Kush eshte larguar nga shtepia? Ju qe po e lexoni kete, jeni ndare ndonjehere nga shtepia? Nuk e kam fjalen per 1-2 dite apo jave. E kam fjalen per rreth 5 vjet si puna time. Kush e ka idene c’do te thote te jetosh jeten cdo dite ne nje vend krejtesisht te kundert nga ajo cka ke pare qe ne femijeri?!
Kush nuk e di, po ia them une:
Eshte nje torture e shpirtit, cdo dite nga pak. Eshte te kujtosh vendin ku ke lindur ne cdo send qe shikon. Eshte ta qash veten ne gjume per nate. Eshte te perhumbesh ne kujtime cdo cast qe nuk je duke bere dicka. Eshte te enderrosh VETEM per shtepine. Eshte ta duash ate cdo sekonde e me shume. Eshte frika se me sa ndryshime do te perballesh kur te kthehesh…nese kthehesh…
Kjo, sigurisht, eshte pikepamja tjeter e gjerave: qe te duash me shprit dicka prej vitesh, por te kesh frike per ate qe do te perballesh kur ta kesh.
Degjoj fjalet e te tjereve dhe imagjinoj sa ndryshime do te kete nga ajo cka une mbaj mend. Do te jete akoma ai vend ku kam bere GJITHCKA? Apo nje vend i panjohur…? Dhe pastaj, edhe keto 5 vjet apo me shume qe do te kaloj ketu kane nje domethenie te vecante. Nuk mund te fshihen krejtesisht nga mendja ime. E ndiej se, edhe kur te kthehem aty ku dua, ky vend do te me mungoje gjithashtu. Tani, nuk e di nese duhet te gezohem qe jam ketu apo te trishtohem qe nuk jam atje…
Kjo kenge me jep shprese per te ardhmen. Kur e degjoj, notat e fjalet optimiste pas nje stermundimi te gjate me duken pamundesisht te mundura. Me kujton se ne cdo te keqe ka dicka e mire dhe, pavaresisht gjithckaje, kan je arsye per te qene e lumtur. Me tregon se, disi, e ploteson endrren tende me djerse e mund, dhe kur e ben eshte casti me i lumtur i jetes tende!!!
Elda J. Pere




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elda J. Pere - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/I%27m+Coming+Home+%28P.+Diddy%29/223


Vepra te ngjashme
SHTEPIA E GJYSHERVE
Lloji: Ese pershkruese
Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar...
Babi im
Lloji: Ese vleresuese
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe p...
Nje leter personale
Lloji: Leter
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse c...
Mami
Lloji: Ese vleresuese
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume....
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Femijeria....
Lloji: Ese vleresuese
~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe ...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
te jesh femije
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujt...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
“Ti”
Lloji: Leter
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne k...


Komentet e fundit!

Emri: Marsida
Email: isufimarsida@gmail.com
Komenti: wow fantastike me ka pelqyer jashte maseee bravooo keshtu vazhdoo
  Pergjigju

Emri: Ana Dajana
Email: ana@dajana.com
Komenti: Sh e bukur urime.Mos hiqni dore sepse jeni talente te lindura!!! ;-);-);-);-)
  Pergjigju

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: :)
  Pergjigju

Emri: Iris
Email: iris.mana74@yahoo.com
Komenti: nice... ≧◡≦
  Pergjigju

Emri: Iris
Email: iris.mana74@yahoo.com
Komenti: nice... ≧◡≦
  Pergjigju

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: :)))))))))))
  Pergjigju

Emri: Iris
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: eshte shum e bukur dhe me emocionoi
  Pergjigju

Emri: Elda
Email: jessicmira21@yahoo.com
Komenti: po, :) un mund te te siguroj 100% qe ska gje me te ver8 se kjo...
  Pergjigju

Emri: Iris
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: eshte e vertet sepse e tille duket dhe shume emocionuse
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.